Aviseringar
Rensa alla

Ert bästa sex


Ämnesstartare

SUKOF:

hehehe. kanske inte bästa sexet men det var gött jaooo.

Du lydde mina fina råd innan förstår jag, grattis nu har du en lydig slav[wink]


   
SvaraCitera

Alltså just "bästa sex" är svårt att veta, men ett av de bättre var i helgen.

Min flickvän och jag var ensamma då hennes föräldrar var hos någon släkting i Finland. Vi hade inte träffats på över en vecka.
Det började med att jag kom dit, 2min senare kommer jag på migsjälv med att jag slickar min tjej och hon ligger på köksbordet (riktigt bra ställe faktiskt). Sen blev ganska hårt pumpande när hon låg på rygg på köksbordet, sedan när hon stod fast överkroppen lutad på bordet och senare genom att ha rumpan på bordet och ha benen rakt ut åt sidan, måttligt vig kanske?

Sen fortsatte helgen med sex på alla möjliga olika ställen. Allt från bastun till matkällaren (det sista var för jag tyckte hon såg så läcker ut i boxers när vi skulle hämta dricka).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eeeh... Det är ju jättesvårt att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Eeeh... Det är ju jättesvårt att säga.


   
SvaraCitera

Jag blir så jävla avis på er alla 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmmz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlar inte om vad, utan om vem.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och min dase hade lika gärna kunnat vara min blindtarm [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Det lät ju som fucking skitbra sex 😀 Nu är jag sjukt avis på dig.

Visst, det var la skitbra då. Men det kunde varit bättre på många sätt. [rolleyes]

isola:

Du lydde mina fina råd innan förstår jag, grattis nu har du en lydig slav[wink]

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nä.

tråkigt för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången var bra på det sättet att det var spännande och nytt.
Senaste gången var riktigt spännande och en rätt ny grej för mig.

Men det finns väl ingen riktig favoritgång egentligen men det är väl personen som gör det också, finns ju ingen person som jag varit jättejättekär i och jag vet inte ens om jag är kapabel till att känna sådana känslor för någon förren jag kommit över en viss pojke som jag ändå aldrig kommer våga ha sex med.


   
SvaraCitera
talrik

om vi kopplar bort alla känslor ur det. för mitt bästa sex hade jag med mitt ex när vi va som mest kära. så måste d nog vara, hmm.. med samma person.

akt ett, förspelet.
för två år sen dejtade jag en tjej i 3an (jag gick i ettan). efter en hel dag i skolan utav tallande och kyssar i mörka hörn kom vi oss äntligen hem. jag va så jävla utmattad att jag dog i sängen. hon kryper upp hos mig och börjar kyssa mig på bröstet, å bita mig i nacken. får igång mig igen. efter ett tag när båda våra jeans är uppknäppta sådär lagom tar jag henne i handen och leder henne in i badrummet. sliter av henne kläderna, lyfter upp henne på tvätt maskinen och knullar henne snabbtoch hårt med hennes ben runt mig. hon kom, itne jag -.-

akt två, i duschen
väl i duschen tvålar vi in varandra samtidigt som vi passar på att smekas lite. helt rena och fräscha börjar jag kyssa henne, neråt. får henne att komma igen, med klitoris den här gången inte g punkten. efter att hon gått ner på mig ett tag lufter jag henne mot väggen och vi har sex tills vi båda kommer, samtidigt.

akt tre, sängen
vi rör oss i handukar mot sovrummet igen och däckar i sängen helt nakna över varandra och jag ångar ordentligt. hon börjar smeka mig igen, vet precis vad jag gillar och hetsar upp mig. vi har avslutningssex med lite stryp och massa rivande och ett å ett annat rufsande/ slitande i håret. vi kommer samtidigt igen.

4 timmar senare när vi skulle sova slickar jag henne tills hon kommer och hon suger av mig tills jag kommer och vi somnar utmattade i varandras armar.

d va d bästa sexet jag kan komma ihåg, dock är alla tjejejr olika och jag har haft minst lika rba sex fast bara annorlunda. det bästa med detta är hur många gånger jag fick henne att komma. älskar när man känner att man verkligen gjort ett bra jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Korta sexnoveller samlade i en enda tråd. Hur underhållande som helst.

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nej

Kort och koncist [party]
Är det verkligen värt att skriva i tråden i så fall? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffeinmissbrukande:

Är det verkligen värt att skriva i tråden i så fall? [rolleyes]

Alltid


   
SvaraCitera