Aviseringar
Rensa alla

eskort grabb


Ämnesstartare

Allting började med att jag som 19åring insett att jag ä homosexuell och vill undersöka den sidan av livet mer.

Via olika forum och kontaktsidor kunde jag enkelt komma i kontakt med andra män helt annonymt. Att sida där och chatta räckte gott för mig ett tag. Men efter nån månad hade spänningen lagt sig och jag var redo att möta nån av dessa män öga mot öga. Han som var betydligt äldre än mig verkar seriös, schysst och diskret.

Sent en kväll gick jag hem till honom där vi möttes och hade en stund av intimitet tillsammans. Efter denna träff var jag som fast och träffarna med okända män avlöste varandra. Men som med chattandet avtog "kicken" jag fick av träffarna och jag kom in på nästa spår. Sälja sex, hade läst om det på internet och lockades av tanken. Via dessa forum och mina tidigare kontakter började sakta starta min lilla affärsverksamhet som till största del bestod av män i 50 års åldern vill ha närhet av en ung kille.

Träffarna ägde rum i deras hem, bilar och hotell. Oftast var jag bara ett sms bort för dom. Trots att jag hade de bra ställt och inte alls var beroende av deras pengar var jag som fast i träsket och kicken när jag gick hem 500 kr rikare för bara 20 mins jobb var obeskrivlig. Även fast skammen ofta låg över mig struntade jag i det och fortsatta min verksamhet. Hur mycket pengar jag fått in under denna tid har jag ingen aning om.

Nån mer som är erfaren av denna värld?


   
Citera

Vad vill du uppnå?

Ifall du inte känner för det gör du inte det...


   
SvaraCitera

Om man endå vore bög.. Fan vad mycket lättare allt skulle vara. [wink]


   
SvaraCitera

grabbume:

Även fast skammen ofta låg över mig struntade jag i det och fortsatta min verksamhet.

Ser ingen anledning att skämmas, om två vuxna vill ha sex mot betalning är det deras ensak.


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera