Aviseringar
Rensa alla

Estet och media?


Brave
Ämnesstartare

Hej!
Nu är det så att jag ska välja gymnasielinje om någon månad och jag undrar vad man gör på estet och medialinjen och om någon här som gått den kan säga om den är bra eller inte. 🙂
Är jättenervös över att jag väljer något som inte passar mig alls, ändå tycker jag om photoshop, redigering och sånt. Glad

Seriösa svar tack Tumme upp


   
Citera

Vet inte hur de är idag men när jag gick Media var de en del film, ljud och lite webb. 


   
SvaraCitera
Brave
Ämnesstartare

My dreams are her:
Vet inte hur de är idag men när jag gick Media var de en del film, ljud och lite webb. 

Jobbar du i dagsläget? Vet inte heller vad man kan bli om man går denna linje. heh


   
SvaraCitera

Brave: Jobbar du i dagsläget? Vet inte heller vad man kan bli om man går denna linje. heh

Nej inte för tillfället.  Man kan bli mycket men de kräver en del vidareutbildning.  Jag listar några yrken nedan.

  • ljudtekniker
  • webbdesigner
  • filmfotograf
  • animatör
  • grafiker
  • mediekommunikatör
  • art director


   
SvaraCitera
mens
 mens

Brave:

Jobbar du i dagsläget? Vet inte heller vad man kan bli om man går denna linje. heh

man blir väl ingenting om det inte är någon hantverkslinje man går. ett slutbetyg är ju mycket viktigare än vilken linje man går.


   
SvaraCitera
Brave
Ämnesstartare

My dreams are her:

Nej inte för tillfället.  Man kan bli mycket men de kräver en del vidareutbildning.  Jag listar några yrken nedan.

  • ljudtekniker
  • webbdesigner
  • filmfotograf
  • animatör
  • grafiker
  • mediekommunikatör
  • art director

Åh okej, tack för hjälpen. 🙂


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Nej inte för tillfället.  Man kan bli mycket men de kräver en del vidareutbildning.  Jag listar några yrken nedan.

  • ljudtekniker
  • webbdesigner
  • filmfotograf
  • animatör
  • grafiker
  • mediekommunikatör
  • art director

Hahaha läste amatör


   
SvaraCitera