Aviseringar
Rensa alla

Estetisk verksamhet A


Ämnesstartare

Hejhej

ska välja estetisk verksamhet nu, och vad är lättast att få mvg i? (bild,drama & musik)

🙂


   
Citera

Inte bild iaf [shake]


   
SvaraCitera

afg1:

drama

Det är ju bara massa lekar och skit.


   
SvaraCitera

Drama , lätt .. Allt man gör är att leka olika lekar. [rolleyes]

Det enda du behöver för att få Mvg där är att vara närvarande och att vara med i lektionen, men positiv attityd så läraren gillar dig. heheh .


   
SvaraCitera

musik
de e bara spela i ett band(inga förkunskaper krävs) och berätta om vilken musik du gillar.


   
SvaraCitera

haha jag skulle faila så hårt på drama och musik (tror jag?), vet inte hur de kurserna är.. jag suger ashårt på att måla/rita men fick mvg i bild [smile] för jag var kreativ osvosv, gjorde bra analyser o sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha det blir ju bara svårare 🙁
men jag suger på allt sånt, så vad ska jag väälja :(?

men drama : är det inte så att man måste öva på massor av repliker hemma och sånt :s ?


   
SvaraCitera

afg1:

hahaha det blir ju bara svårare 🙁

ohYEA_:

jag suger ashårt på att måla/rita

ohYEA_:

fick mvg

ohYEA_:

för jag var kreativ osvosv, gjorde bra analyser o sånt.

[mad]
haft två bildkurser t.o.m.. fick mvg på båda - två olika lärare.


   
SvaraCitera

afg1:

drama


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha

ohYEA_:

mvg på båda - två olika lärare.

haha då är du ju bra på bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

drama

haha men det är typ bara 8 personer i en klass, och alla förutom 2 går i min klass. det verkar chill, men saken är att , är det seriöst?
för jag kan aldrig hålla mig för skratt när det blir way too serious


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välj det du tycker är roligast/mest intressant helt enkelt. Tror inte att något av de ämnena automatiskt är lättare att få MVG i, det beror nog mest på läraren i så fall.


   
SvaraCitera

afg1:

är det seriöst?

ja det är det.


   
SvaraCitera

afg1:

haha då är du ju bra på bild

Nej, jag var bra på att lägga upp, planera och kommentera mina arbeten. På köpet lärde jag mig nya saker och VISADE det, dvs utveckling genom kursens gång, sen fick man såklart läsa mvg-målen och vara självständig etc. etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scarlett oHara:

Välj det du tycker är roligast/mest intressant helt enkelt. Tror inte att något av de ämnena automatiskt är lättare att få MVG i, det beror nog mest på läraren i så fall

haha jag vet inte vad jag tycker är roligast 🙁
har fått bild och vi hade vår första lektion idag.. vi skulle rita självporträtt haha. kände mig så efterbliven haha.


   
SvaraCitera