Aviseringar
Rensa alla

Estetisk verksamhet A


Ämnesstartare

Coffeshop:

ja det är det.

fick du mvg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

j, jag var bra på att lägga upp, planera och kommentera mina arbeten. På köpet lärde jag mig nya saker och VISADE det, dvs utveckling genom kursens gång, sen fick man såklart läsa mvg-målen och vara självständig etc. etc.

aha okej .. fick mvg i slutbetyg och enligt läraren så var jag duktig haha. men det tycker jag inte alls


   
SvaraCitera

Bild tycker jag var lättast. [smile]


   
SvaraCitera

afg1:

aha okej .. fick mvg i slutbetyg och enligt läraren så var jag duktig haha. men det tycker jag inte alls

Ja, så kan det ju också vara. Bra att vi nördar som suger på att rita iaf har en chans att få mvg, för det står faktiskt inte i kriterierna "kunna rita snyggt" [party]


   
SvaraCitera

afg1:

fick du mvg?

alla som gick den kursen fick MVG typ[cool]


   
SvaraCitera

Håller med de flesta, drama är enklast. Det är typ som på dagis, man leker lekar och sånt [y]


   
SvaraCitera

Cobrastyle:

drama är enklast. Det är typ som på dagis, man leker lekar och sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Bild tycker jag var lättast.

är du duktig på bild? 🙂 o fick du mvg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

drama är enklast

ahaa. kanske ska byta då . bryr mig inte speciellt mkt om vad vi gör, bara att det är lätt att få bra betyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Det är typ som på dagis, man leker lekar

aha så ni fick inte massor med repliker att öva på hemma?


   
SvaraCitera

Ofta. 🙁 Vi fick bara en massa uppgifter som "följ ditt lillfinger" eller "måla en plats där du inte vill vara på. Efter ska vi andra diskutera kring bilden"


   
SvaraCitera

afg1:

är du duktig på bild? 🙂 o fick du mvg?

Suger på att tekniska delen. fick mvg. Kommer nog fortsätta få mvg också. Läser ett par bild och formkurser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

"kunna rita snyggt"

haha bra det, annars skulle jag faila riktigt hårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Suger på att tekniska delen. fick mvg. Kommer nog fortsätta få mvg också. Läser ett par bild och formkurser.

aha läser man inte bara estetisk verksamhet i 1an? elr har du det som en valbar kurs?


   
SvaraCitera

afg1:

aha läser man inte bara estetisk verksamhet i 1an? elr har du det som en valbar kurs?

Läser speciallprogram. 🙂


   
SvaraCitera