Aviseringar
Rensa alla

Estetiskt vackra människor.


Ämnesstartare

Jo, såhär är det.. när jag sitter på t.ex. tunnelbanan, pendeln eller bussen så ser man sjukt sällan vackra människor :S

Alltså, innan ni säger något, jag förstår och tycker själv att alla är vackra på sitt eget sätt, vem som helst kan vara vacker i någon annans ögon blabla men nu menar jag sådär estetiskt vackra; typ fina drag, symmetriskt ansikte och allmänt... fina bara.

Och nu menar jag inte överspacklade brudar/snubbar, eller pinnsmala osv. Jag har bara sett några få människor som varit så otroligt fina att jag inte kunnat sluta stirra o_o både tjejer och killar.. men man ser dem så himla sällan >:(
Och det har alltid varit något speciellt med dem, typ sett lite "one of a kind" ut, eller så..

Men det är konstigt.. egentligen är väl all världens befolkning "normala" och dem riktigt snygga är specialfall :s

Heh, diskussionsunderlag... Eh, ja vad tycker ni om detta fenomen? [zzz]

eller nåt, lol. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

håller med dig ser typ bara halvdana människor[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker du bryr dig alldeles för mycket om hur människor i din omgivning ser ut [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag tycker du bryr dig alldeles för mycket om hur människor i din omgivning ser ut [zzz]

Visste att detdär skulle komma, jag är inte utseendefixerad. Bara uttråkad på vägen och det finns inget annat intressant att kolla på än människor, helt enkelt. Då vandrar tankarna iväg [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser människor som, enligt mig, är estetiskt vackra i princip dagligen, överallt.
men ptja, skönheten ligger väl i betraktarens öga. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget jag lägger märke till, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner en, kan ej sluta titta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte se på fina människor eftersom det bara gör mig avis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Visste att detdär skulle komma, jag är inte utseendefixerad. Bara uttråkad på vägen och det finns inget annat intressant att kolla på än människor, helt enkelt. Då vandrar tankarna iväg

jo, men när man startar en tråd med det ämnet så har det gått längre än endast en observation, alltså bryr du dig lite väl mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jo, men när man startar en tråd med det ämnet så har det gått längre än endast en observation, alltså bryr du dig lite väl mycket.

Nej, tråden skapades av ren nyfikenhet för att veta om någon annan tänker detsamma eller inte. [rolleyes] Har ingenting med att jag bryr mig om människors utseenden eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser sådant dagligen... i min badrumsspegel[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, typ som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Och det har alltid varit något speciellt med dem, typ sett lite "one of a kind" ut, eller så..

Okej nu ska jag inte skryta men jag är typ en sån person, har fått höra det många gånger .. men de är faktiskt jobbigt, sluta glo människa! (MENAR ALLMÄNT, INTE BARA DIG) det är jobbigt när folk glor för att man är vacker, okej jag har fattat men shit.. helt ärligt det skulle vara mycket bättre om man kunde smälta in och vara en i mängden. Menar allvar, vill hellre det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Menar allvar, vill hellre det [sad]

Jo, jag förstår att det kan bli jobbigt. Jag menar, jag tror att alla råkar ut för det just pga att människor tycker olika :p men är man sådär estetiskt vacker, eller allmänt söt, så kollar ju folk helt enkelt.. Jobbigt när man inte får privacy lol. Men jag råstirrar ju inte heller haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Menar allvar, vill hellre det [sad]

Snälla skjut dig själv omgående. Vilka jävla problem du har.


   
SvaraCitera