Aviseringar
Rensa alla

Ett ägg om dagen?


Correh
Ämnesstartare

svettsvenne:

Correh din gamla skojare jag har inte hört av dig på evigheter! Senast var 2007 när det var historien om hur du bögade med passaro som gällde och jag gjorde en uppföljare 😀

det var tider det......

Haha, vem är du? xD


   
SvaraCitera

Correh:

Haha, vem är du? xD

tror jag hette khungen eller nåt på den tiden, har hängt här sen 2lax7 ska du veta[wink]

hursomhelst du minns mig nog inte men du är min idol och det var du som visade vägen, tycker vi borde lära känna varann lite mer[smile]


   
SvaraCitera

Correh:

Ja, man tänker väl på kroppen!

Men ägg... [sad]


   
SvaraCitera

Det är anus.

Har du otur får du salmonella.
Din kropp tar ändå inte upp protein ur ett rått ägg lika bra som ur ett tillagat.

Men ägg är jävligt sweet annars. [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

svettsvenne:

tror jag hette khungen eller nåt på den tiden, har hängt här sen 2lax7 ska du veta[wink]

hursomhelst du minns mig nog inte men du är min idol och det var du som visade vägen, tycker vi borde lära känna varann lite mer[smile]

Haha coolt, sure [cool]

Luna Lovegood:

Men ägg... [sad]

[love]

hönzgoggel:

Det är anus.

Har du otur får du salmonella.
Din kropp tar ändå inte upp protein ur ett rått ägg lika bra som ur ett tillagat.

Men ägg är jävligt sweet annars. [crazy]

Inte lika mycket, men något skit tar den väl upp? Och vitaminet och allt det där nyttiga lär ju vara bra, tar ju bara det som ett tillskott till frukosten som sagt![y]


   
SvaraCitera

Correh:

Haha coolt, sure

vart ska vi börja?[blush]


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

svettsvenne:

vart ska vi börja?[blush]

Ingen aning, hit me!


   
SvaraCitera

Ägg![love]
Dock äter jag dem vanligtvis inte råa.

Dessutom är den ende jag tänker på när jag hör om eller ser råa ägg, Gaston.

Edit: Jag menar.

Adorable [blush]


   
SvaraCitera

Correh:

Inte lika mycket, men något skit tar den väl upp? Och vitaminet och allt det där nyttiga lär ju vara bra, tar ju bara det som ett tillskott till frukosten som sagt![y]

Varför inte bara steka det? [tard]


   
SvaraCitera

Sen förstår jag inte varför du kallar ett ägg, som du äter vid frukost, för "tillskott". Varför kan inte ett stekt ägg vara en del av din frukost varje morgon? Eller ett kokt... Vad du nu föredrar.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Dessutom är den ende jag tänker på när jag hör om eller ser råa ägg, Gaston.

Haha det var det som fick mig att börja äta ägg varje morgon sen ett par månader tillbaka[blush]

Men han är tuff, helt klart<3


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Sen förstår jag inte varför du kallar ett ägg, som du äter vid frukost, för "tillskott". Varför kan inte ett stekt ägg vara en del av din frukost varje morgon? Eller ett kokt... Vad du nu föredrar.

Därför att jag äter vanlig frukost, och tar ägget, rakt av, 5 sekunder tar det att få ner skiten. Ett tillskott, som vitaminpiller och omega3.

hönzgoggel:

Varför inte bara steka det? [tard]

Orkar inte stå och steka ägg varje morgon xD
Går upp halv 6 ffs[bigsmile]


   
SvaraCitera

Correh:

Orkar inte stå och steka ägg varje morgon xD
Går upp halv 6 ffs[bigsmile]

Det tar väl bara några minuter och så gott som sköter sig själv. Alltså, tycker bara det är onödigt att äta ett rått ägg... Varför liksom? [tard]


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Det tar väl bara några minuter och så gott som sköter sig själv. Alltså, tycker bara det är onödigt att äta ett rått ägg... Varför liksom? [tard]

Haha, det tar för mycket tid, diska och skit också, nejnej, gillar idén med att knäcka ett ägg, ploffs, svepa, klunka lite multivitamin, och klart.


   
SvaraCitera