Aviseringar
Rensa alla

1 års present.


Ämnesstartare

Tjenare Um.

Jag har seriösa problem att hitta en bra present till tjejen. Vi firar alltså ett år här inom kort och jag har inte den blekaste vad jag skall köpa. Ge mig lite tips :p


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Köp en upplevelse. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
reben

va gullig du är


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Var träffades ni första gången? Går det att ta sig dit igen eller det kanske var på en hemmafest och blir lite svårt att fixa? 

Det skulle jag ha som en del av grejen iaf 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Var träffades ni första gången? Går det att ta sig dit igen eller det kanske var på en hemmafest och blir lite svårt att fixa? 

Det skulle jag ha som en del av grejen iaf 

kan ju alltid ta med henne ut på krogen igen hahaha


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Som sagt, det kan vara en del av presenten! GladHade personligen uppskattat iaf, att veta att personen minns var man träffades första gången och kunna återuppliva minnen mer verkligt. Man kan ju göra flera småsaker som blir en fin helhet! 

Reeeetooo:

kan ju alltid ta med henne ut på krogen igen hahaha


   
SvaraCitera

*följ* då jag är i nästan samma sits 

Hmm, du skulle ju kunna göra en klassisk men ändå väldigt personlig och fin grej, dvs en fotobok där du sätter in bilder med olika minnen och beskrivningar av ert första år tillsammans. Om inte det, gör ett gulligt brev och/eller ta henne på en mysig restaurang + bio?

Det bästa man kan få är bland annat någon annans uppskattning, så mitt tips är att bara göra något så personligt som möjligt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller nog med om att en upplevelse vore en bra idé Tumme upp


   
SvaraCitera

Glöm inte blommor. Bitches love blommor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då mitt ex förlorade bort sitt halsband, som hennes mamma gav den till henne. Fick jag en ide om att göra en liknande halsband. 
Jag tog några kurser inom smyckekonst, och gjorde en snarlik halsband. 

Så, mja, du kan alltid göra något som hon har velat ha, fast det kräver lite tid :/


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

imafckprick
Jag tog några kurser inom smyckekonst, och gjorde en snarlik halsband. 

Fyfan.

...så romantiskt!? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om hon gillar smycken så kan du köpa ett fint från swarovski eller likande märken. Dyrare än vanligt men inte som Tiffany & Co där allt (hela halsband eller, armband osv...)  kostar över 1000 kr. Ja sedan då att ni kanske äter på någon fin restaurang eller liknande. Vet inte. Har aldrig haft ett förhållande riktigt xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Fyfan.

...så romantiskt!? 

Det var bara början Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken långvarig present. Rodnar


   
SvaraCitera