Aviseringar
Rensa alla

Ett års present?


Ämnesstartare

(Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga detta inlägg så det fick bli här [crazy])

Jag och min pojkvän firar ett år tillsammans i mitten av maj, och jag har ingen aning om vad jag ska kunna ge honom. Så om någon har några tips och idéer skulle jag bli väldigt glad om ni vill dela med er av dom [bigsmile]
(det behöver inte vara värsta saken..)

Tack på förhand! [smile]


   
Citera

Men vafan. Kan ingen fixa en sticky på alla "vad ska jag ge min pojkvän (ja, det är nästan alltid tjejer som frågar) i present?"?


   
SvaraCitera

en kaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

det är nästan alltid tjejer som frågar

Det är väl bara bra om man kan dela med sig av vad man själv har gett, så att andra kan få tips och idéer?


   
SvaraCitera

Lottiie:

Det är väl bara bra om man kan dela med sig av vad man själv har gett, så att andra kan få tips och idéer?

Ja, absolut. Men jag sa att det borde finnas en klistrad tråd, så det slipper komma en ny varje vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

det borde finnas en klistrad tråd

Jo det kan jag väl hålla med om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge inte bara en grej, utan typ en upplevelse eller något. Avsugning i solen, tågbiljetter till storstad (om ni nu inte bor i en såklart), hemlagad middag och en påse chips framför en bra film?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Ge inte bara en grej, utan typ en upplevelse eller något

Jag hade faktiskt tänkt att det skulle vara en upplevelse och någon lite sak (men som sagt, det behöver inte vara något dyrt han får). Vi har funderat på att ha en picknick den dagen, han är kock så han får stå för maten [crazy]


   
SvaraCitera

På "min" ettårsdag så fick jag ett minneskort till min GC. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lottiie:

Jag hade faktiskt tänkt att det skulle vara en upplevelse och någon lite sak (men som sagt, det behöver inte vara något dyrt han får). Vi har funderat på att ha en picknick den dagen, han är kock så han får stå för maten

Det är en asbra idé!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

På "min" ettårsdag så fick jag ett minneskort till min GC.

[blush][blush]


   
SvaraCitera

Extricity:

[blush][blush]

Ska man få något så ska det ju vara något användbart [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

På "min" ettårsdag så fick jag ett minneskort till min GC.

Trevligt [smile]
Har du någon idé på vad jag kan ge till min pojke?


   
SvaraCitera

Lottiie:

Har du någon idé på vad jag kan ge till min pojke?

Vad gillar han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad gillar han?

Sin dator [crazy]


   
SvaraCitera