Aviseringar
Rensa alla

1 årspresent till pojkvän


Ämnesstartare

Har lite panik!! Nästa vecka firar jag och min pojkvän 1 år tillsammans men jag vet inte vad jag ska köpa eller hitta på till honom. Han har tydligen köpt någon present till mig för 700 kronor, vad kan jag köpa eller göra till honom? Får panik och har inte mycket pengar, snälla ge mig tips haha


   
Citera

Förstår inte varför folk köper grejer till varandra på årsdagarna. Räcker det inte med att gå ut och äta tillsammans? Jisses alltså.


   
SvaraCitera

det här med presenter är ju bara jobbigt, gör något fint, och köp något litet som du tror kommer passa

gör en sådan här vettja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Förstår inte varför folk köper grejer till varandra på årsdagarna. Räcker det inte med att gå ut och äta tillsammans? Jisses alltså.

haha det är ju mycket mysigare att spendera kvällen hemma och själva, utan att det är massa människor runt omkring än 🙂


   
SvaraCitera

Playstation 2.


   
SvaraCitera

Isabelle.95:

haha det är ju mycket mysigare att spendera kvällen hemma och själva, utan att det är massa människor runt omkring än 🙂

Ja man BEHÖVER ju inte gå ut och äta. Tror du förstod vad jag menade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solidaritet:
det här med presenter är ju bara jobbigt, gör något fint, och köp något litet som du tror kommer passa

gör en sådan här vettja

haha klok idé 😉 Tänkte köpa rosor och skriva något fint och kanske köpa något gott att äta? Tror du han blir glad över det?


   
SvaraCitera

terrormat:

Ja man BEHÖVER ju inte gå ut och äta. Tror du förstod vad jag menade.

Fast du skrev att man skulle gå ut och äta. Är förvirrad nu. Gråter


   
SvaraCitera

Isabelle.95:

haha klok idé 😉 Tänkte köpa rosor och skriva något fint och kanske köpa något gott att äta? Tror du han blir glad över det?

jag skulle personligen bli mer glad över det. tyckte det var jobbigt när mitt ex köpte mig för dyra saker osv.


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Fast du skrev att man skulle gå ut och äta. Är förvirrad nu. Gråter

jaja 🙁 ger upp


   
SvaraCitera

Skriv ett kärleksbrev eller nått, du lär ju känna honom bättre än oss och veta vad han gillar och uppskattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Skriv ett kärleksbrev eller nått, du lär ju känna honom bättre än oss och veta vad han gillar och uppskattar

Hehe jo det är absolut sant men tänkte att jag kunde få lite små idéer med 😉 


   
SvaraCitera

Ofta han säger till dig att han köper något för 700 spänn..hatade när mitt ex köpte dyra presenter till mig, vilket jag fick HELA TIDEN, har 3 silver- och ett guldhalsband som jag fick när vi var tillsammans (i 3 månader)


   
SvaraCitera

Ge honom ngt som betyder väldigt mkt ifrån dig personligen om hur mkt du tycker om honom vad han betyder för dig. Skit samma hur mkt en pryl kostar utan det är betydelsen- din i detta fall  och vilken djup mening grejen du ger till någon som är viktigast Glad


   
SvaraCitera
höna

Blowjob


   
SvaraCitera