Aviseringar
Rensa alla

Ett björnrike!


Ämnesstartare

En dröm jag har; Att upprätta ett rike, som myllrar av björnar!
Dessa björnar kommer att vara tränade att lyda under mig och mina generaler, och vi kommer upprätta nya städer, helt gjorda för björnarnas omfång!
This'll be a golden age, when the humans and the bears work together to build a world that'll work for both of our species! [bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Så kan vi rida på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att det finns mycket mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så kan vi rida på dem.

De kommer bland annat byta ut hästarna, cyklarna och förmodligen mopederna... Men bara om man först vinner björnens respekt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Men bara om man först vinner björnens respekt!

Den har inget val, jag klappar den bakom örat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Den har inget val, jag klappar den bakom örat.

Then you'll have your own bear as soon as I'll take over as the king of this world! [wink][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fort kan en björn springa? Blir det smidigare än spårvagnen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

hur fort kan en björn springa? Blir det smidigare än spårvagnen?

Hmm... Det är fullt möjligt, eftersom björnar är både relativt snabba och uthålliga kan man se dem som en sorts ny bil... De är nog lite långsammare, men är mycket bättre i svängarna..
Dessutom behöver du inte stanna vid några stationer om du rider på bjässens rygg.. Så skulle säga att så länge som det inte är allt för mycket hård terräng så skulle det nog gå lika snabbt, alternativt snabbare! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Dessutom behöver du inte stanna vid några stationer om du rider på bjässens rygg.. Så skulle säga att så länge som det inte är allt för mycket hård terräng så skulle det nog gå lika snabbt, alternativt snabbare! [y]

aa jag tror att om man inte ska så långt så kommer det nog gå mycket fortare än spårvagn. Björnarna kan ju typ ta fågelvägen nästan...björnvägen...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

aa jag tror att om man inte ska så långt så kommer det nog gå mycket fortare än spårvagn. Björnarna kan ju typ ta fågelvägen nästan...björnvägen...

Precis! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

De kommer bland annat byta ut hästarna, cyklarna och förmodligen mopederna... Men bara om man först vinner björnens respekt!

Låter väldigt bra för miljön. Sen när björnen blir gammal och tråkig kan man göra en god stuvning på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_gunslinger:

Låter väldigt bra för miljön. Sen när björnen blir gammal och tråkig kan man göra en god stuvning på den.

Bara i extremfall! [no-no]
Dessutom ska inte en okunnig käka björn, man kan bli förgiftad och dö [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Dessutom ska inte en okunnig käka björn, man kan bli förgiftad och dö [crazy]

jag har käkat björn, blir jag bannad från ditt rike nu? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

jag har käkat björn, blir jag bannad från ditt rike nu?

...Vad var det för björn...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

...Vad var det för björn...?

inte vet jag, vanlig svensk björn antar jag.


   
SvaraCitera