Aviseringar
Rensa alla

1.5 år= 18 år!


Ämnesstartare

Om  1,5 år då är jag 18 o då tänkte jag köpa iPhone 6 finns den kvar då?  Vilket ärsmartast om jag  köper den i butiken utan abonomang o sen väljer ett billgr abonomang som är bra? Eller köpa den direkt ur butiken med abonomang vilket är bäst?


   
Citera
Ämnesstartare

Om mobilen kostar 6000kr kontant så kostar den 10000kr med abonnemang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Om mobilen kostar 6000kr kontant så kostar den 10000kr med abonnemang.

Men. Om man köper abonomang efter


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Men. Om man köper abonomang efter

Danne_cars, tjena!
Allt med ett abonnemang som "ser billigt ut" är inte billigt. Alltid billigare och köpa ut telefonen för säg 4000:- eller 8000:- vad den nu kostar så blir det billigare än att man ska betala en månads avgift för telefonen. Då är det egentligen inte personen som äger den utan är företaget som äger den tills den är avbetald. Skulle du typ tappa bort den eller bli av med telefonen så måste du fortfarande betala månadsavgiften till företaget tills kontraktet går ut.

Man ska inte köpa något om man inte har råd. Många skuldbelägger sig i yngre år. Hade jag varit du så hade jag köpt ut telefonen kontant (vad den kostar utan bindningstid) och så väljer du ett bra abonnemang som passar dina krav.
Ha en trevlig helg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Danne_cars, tjena!
Allt med ett abonnemang som "ser billigt ut" är inte billigt. Alltid billigare och köpa ut telefonen för säg 4000:- eller 8000:- vad den nu kostar så blir det billigare än att man ska betala en månads avgift för telefonen. Då är det egentligen inte personen som äger den utan är företaget som äger den tills den är avbetald. Skulle du typ tappa bort den eller bli av med telefonen så måste du fortfarande betala månadsavgiften till företaget tills kontraktet går ut.

Man ska inte köpa något om man inte har råd. Många skuldbelägger sig i yngre år. Hade jag varit du så hade jag köpt ut telefonen kontant (vad den kostar utan bindningstid) och så väljer du ett bra abonnemang som passar dina krav.
Ha en trevlig helg!

Ja de är de jag menar men dem där abonomanget att  man får en ny mobil varje år är dem bra?  Men vad är skillnaden om man själv äger mobilen eller om man köper ut den? Vad är bäst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPhone 7 har kommit ut då så tror inte 6:an finns kvar i butik då precis som 5:an inte finns kvar nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Men. Om man köper abonomang efter

5 ärvusst kvar kolla på ner on net


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde du snackade om migrationsverkets åldersuppskattningar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
trodde du snackade om migrationsverkets åldersuppskattningar..

Va e de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
iPhone 7 har kommit ut då så tror inte 6:an finns kvar i butik då precis som 5:an inte finns kvar nu 

Anledningen till att 5:an försvann var för att den hade massor av problem, så dom valde att slopa den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

5 ärvusst kvar kolla på ner on net

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abonomang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Android ftw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Android ftw

Vilket är bäst android eller ios ? Hur är android 5.1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Vilket är bäst android eller ios ? Hur är android 5.1

Lollipop är suveränt 


   
SvaraCitera