Aviseringar
Rensa alla

Ett geni tack


Berkman:

En ledarfågel kontrollerar massan, genom att gå till ett viss håll. De andra fåglarna följer med, för de har inget bättre för sig.

Detta funkar också med människor.

Det är fel... Det fåglarna egentligen gör är att hålla koll på de fåglar som flyger precis bredvid(något sånt) och om alla håller koll på den som är bredvid krockar de inte...Tror jag läste det någonstans...

yourockmyworld:

Okej[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska bli ledarfågel när jag blir stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berkman:

En ledarfågel kontrollerar massan, genom att gå till ett viss håll. De andra fåglarna följer med, för de har inget bättre för sig.

Detta funkar också med människor.

lol [bigsmile]

karleksproblem:

Det är fel... Det fåglarna egentligen gör är att hålla koll på de fåglar som flyger precis bredvid(något sånt) och om alla håller koll på den som är bredvid krockar de inte...Tror jag läste det någonstans...

För övrigt så undrar jag hur vi människor får reda på sådant här. Frågar dom eller? Hihi.


   
SvaraCitera

"varför krockar inte dagisbarnen som går 2 o 2 på ett led med varandra?"
samma sak


   
SvaraCitera

WeeSC:

För övrigt så undrar jag hur vi människor får reda på sådant här. Frågar dom eller? Hihi.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berkman:

En ledarfågel kontrollerar massan, genom att gå till ett viss håll. De andra fåglarna följer med, för de har inget bättre för sig.

som karleksproblem sa.

WeeSC:

För övrigt så undrar jag hur vi människor får reda på sådant här. Frågar dom eller? Hihi.

http://www.lalena.com/AI/Flock/Flock.aspx med simuleringar [party]

awesome:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera