Aviseringar
Rensa alla

Ett glas vatten.


Ämnesstartare

Jag sitter och dricker vatten. Det är gott. Jag ska vattna mina blommor så att dom blir glada. Sedan ska jag sova. Jag är trött. Åh. Kolla en hålslag. Vad fin. Kolla en glödlampsformad lampa! Fin. En pennvässare. Ska nog ta med den till skolan imorgon.

Lite knappar och en kork till en ventil. Vet inte varför. Ska prata med psykolog på fredag. Vet inte vad jag ska säga.

Jag lever i en dimma som skiftar färg från färgen när det regnar till färgen när man kan ana en regnbåge ibland. Blir glad när det är mer regnbåge. Men när det regnar brukar jag försöka att inte gråta. Känns som om jag ska gråta hela tiden då. Brukar lyssna på Joy Division eller The Cure.

Jag brukar krama trevliga männsikor i rollspelsföreningen. Dom blir glada då. Kramar Michell ibland också. Hon blir också glad. Hon sa att det såg ut som om jag var glad och ville krama hela världen tidigare idag. Jag var inte riktigt så glad. Men jag var ganska glad.

Jag har ett fint busskort som jag kan åka till göteborg med. Men jag får inte för mamma längre. Hon blev jättearg när jag skolkat från en engelska lektion. Jag gillar inte mamma. Det är inte så farligt att skolka en lektion. Jag grinar nästan nu. Tråkigt. Är ganska ledsen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Yay!


   
SvaraCitera

nykter som ett träd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Yay!

Det är en vacker värld.

mICHE:

nykter som ett träd

Vad menar du? [sad]


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Vad menar du? [sad]

läste nyss i min kurslitteratur "Och vad menar Ulf Lundell med att vara nykter som ett träd? Dricker bara vatten?" (bildretorik)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

läste nyss i min kurslitteratur "Och vad menar Ulf Lundell med att vara nykter som ett träd? Dricker bara vatten?" (bildretorik)

Oki. Vad mysigt uttryck ska nog använda det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra om jag ska göra vattnet regnbågsfärgat med karamellfärg... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera