Aviseringar
Rensa alla

Ett halvår på UM! Dags för ny färg på profilbilden, men vilken?


Ämnesstartare

Imorgon (Lördag) har jag varit medlem här i exakt ett halvår. Det har varit kul att vara medlem här med er underbara (och vissa hemska) människor. Vi har diskuterat politik, droger och relationsproblem. Jag har varit arg och sur men även fält en tår åt de snyft historier ni har delat med er av. Kommer ihåg att jag ett flertal gånger stöt på forumet på google innan jag bestämde mig för att registrera mig. UM är det ända forumet som jag är medlem på som jag är aktiv på så grattis! Vill även passa på att tacka moderatorerna som gjort ett bra jobb här Tumme upp

Hursomhelst, nu när jag varit medlem ett halvår så är det dags för ny profilbild. Men jag gillar den jag har för mycket så vi byter bara ut färgerna på bilen och tröjan. Så vilken färg tycker ni passar bäst?
Färg 1:
1.jpg
Färg 2:
2_0.jpg
Färg 3:
3_0.jpg
Färg 4:
4_0.jpg
Färg 5:
5_1.jpg
Färg 6:
6_0.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

adaq: Färg 4

Trevligt att ha dig här! Glad En fråga, är det du på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker den du redan har symboliserar din profil! Men om du jätte byta så byt till nr 2 :). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah 🙂 alla va fina :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6 månader... lol...

BYT AVATAR HELT, INTE BARA FÄRG.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
6 månader... lol...

BYT AVATAR HELT, INTE BARA FÄRG.

Men den har så mycket swag i sig, vill inte byta helt än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Trevligt att ha dig här! Glad En fråga, är det du på bilden?

Haha nee det är inte jag. Bilden är från en meme 6fc66ddaab8c4bdf3dfa8bdfea622b0c572e6cc2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: färg 2

Såg jävligt rätt ut trots piratpartistmörkret som följer med lila


   
SvaraCitera

adaq:

Haha nee det är inte jag. Bilden är från en meme 6fc66ddaab8c4bdf3dfa8bdfea622b0c572e6cc2

en demotivator, hur svårt ska det vara för folk att lära sig.

och tänker vi mario kart så 6, om du inte vill gå med majoritetens förslag, waluigi. luigi är creepy douchebagpedofil, men i alla fall snäppet vassare än waluigi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Färg 5

fulast/roligast


   
SvaraCitera

adaq: Färg 6


   
SvaraCitera

alla färger i ett regnbågsgrejsimojs..grej


   
SvaraCitera

tre!


   
SvaraCitera
time
 time

Kul att du trivs! Jag tycker bäst om den rosa men om du vill byta så röstar jag på gul.


   
SvaraCitera
Lounge

adaq: Vill även passa på att tacka moderatorerna som gjort ett bra jobb här Tumme upp

Rodnar

Röstade på färg 3 iaf. Älskar korall.


   
SvaraCitera