Aviseringar
Rensa alla

Ett klipp när jag sjunger


Ämnesstartare

Jag har under alla år hackat och tryckt ner mig själ. Jämfört mig själv med andra och ansett att jag inte haft något värde. Jag har alltid givit upp mina drömmar och mål för att mitt dåligt självförtroende och min dåliga självkänsla alltid hållit mig tillbaka. Det är den senaste tiden som jag har blivit lite bättre och förstått att även jag har ett värde och idag när jag inser hur åren bara flyger iväg vill jag bryta det här mönstret.

Jag lever bara en gång, jag lever här och nu och det är nu som jag ska ta vara på mig själv och leva upp mina drömmar. Nu ska jag göra något som jag inte tidigare gjort.

Här lägger jag upp ett klipp när jag sjunger 🙂

Ni får jätte gärna kommentera:
Vad kan jag göra bättre, vad kan jag tänka på? 🙂


   
Citera

Jag tycker att det var bra! Bryt mönstret! [party][y]


   
SvaraCitera

Det låter riktigt bra tycker jag. Vad använder du för effekter egentligen? Jättefint.


   
SvaraCitera

fin röst.
men varför låter det som att du(?) står i en kyrka..?


   
SvaraCitera

Fin ton. Började bra tycker jag och sen blev det lite svajigt på slutet. Men överlag mycket bra. Helt klart en talang.


   
SvaraCitera

har du sjungit länge? du är hur som helst mycket duktig och har en vacker röst


   
SvaraCitera

coolt


   
SvaraCitera

Jag finner att du har mycket bra röst, mycket. Jag skulle fått GÅSHUD men jag lyckades hejda mig. Så gör jag ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes, jag är 65% blind och ett öga fungerar inte alls. För det är jag inte utvecklingsstörd ´. Jag tycker det är trist med människor som bara söker fel hos andra bara för att de själva tror att de ska få högre status, säkerligen tror de att de mår bättre. Jag hoppas att du en dag växer upp 🙂


   
SvaraCitera

Bra tänkt. Fortsätt så.[y]
Har du drömmar/mål och inte gör någonting för att uppnå dem , då gör du fel.
Vissa av oss här har inga drömmar/mål *host* Jungman *host* och gör ingenting. Det är däremot ok. Vi är redan dömda.


   
SvaraCitera

bra tänkt och sjunget.


   
SvaraCitera

Låter mycket bra!

Keep up the good work [bigcheers]


   
SvaraCitera

riktigt bra!


   
SvaraCitera

Jag tycker att du sjunger jättefint! Mörk och fyllig röst, precis som jag gillar. Du kanske skulle träna lite på att bli mer säker på höga toner, just nu låter det som om du tappar rösten lite där. Det är inte så att de höga tonerna i den här låten ligger utanför ditt register, du behöver nog bara bli lite säkrare på dem. Det är svårt att säga hur, men min sångpedagog förklarade att du ska känna som om du ska dyka ner och ta de där höga tonerna, du ska inte behöva sträcka dig uppåt, eftersom att tonen inte ska kännas som den är långt borta. Handlar mycket om inställning. Det låter som om du har ett jättebra magstöd när du sjunger de lägre tonerna som du känner dig säker på, känn bara att du inte tappar det stödet när du går upp.


   
SvaraCitera
zIGGE

Lyssnade till slutet !?!? gör det nästan aldrig när jag startar liknande videos eheheh. du har talang !


   
SvaraCitera