Aviseringar
Rensa alla

Ett litet problem angående sex


Ämnesstartare

Tja
Jag har en helt underbar flickvän båda går första året på gymnasiet och vi har varit tsm ett bra tag nu, lite drygt 6 månader.
Nu till vårt problem då: Båda två vill ha sex osv, vi har provat för många ggr (ca 10) men det funkar inte för oss. Hon blir rejält blöt osv men jag får inte in den, jag får in den en bit men sen ser jag på henne att det gör hur ont som helst och det tar bara stop för mig exakt som att en vägg bara kom upp där,jag drar snabbt ut den och då slaknar den direkt. Det tar bara stop en bit in så att säga. Min tjej tar detta rätt hårt när alla hennes kompisar har haft sex eller har just gjort debut, båda vi två är oskulder. Har ni nåt tips grabbar/tjejer som kan underlätta för oss?? Min tjej vill inte ha oralsex vilket jag oxå är lite emot, vet inte vrf men känns bara weirt(?) men jag börjar nästan överväga att fråga om hon vill ha det som förspel...Vi använder Profil kondomer och dom har ju lite glidmedel på sig redan så. Skulle vara jätte schysst om ni kunde komma med lite idéer på saker jamen vi kan göra eller dylikt, ni fattar nog.


   
Citera

Hon kanske har vestibulit eller dyl


   
SvaraCitera

Hon tycker säkert du är ful.


   
SvaraCitera
Hando

Du har för stor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gildmedel.


   
SvaraCitera

wakeup:

Skulle vara jätte schysst om ni kunde komma med lite idéer på saker jamen vi kan göra eller dylikt

Jag kan se till så hon blir slapp åt dig[y]


   
SvaraCitera

nitlott:

Gildmedel.

Det är ju fusk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med att ta ditt finger. Gör riktigt lååångsamt och be tjejen slappna av så mycket hon kan. Använd rikligt med glidmedel. Hon kan smeka sin klitoris samtidigt så hon blir kåtare och våtare. Ja och så fortsätter ni så, hon måste tänja ut fittan. Kanske nästa steg är en dildo osv. Sen kan ni försöka ha samlag så småningom.


   
SvaraCitera

Om hon är oskuld så är det ju normalt att det gör ont. Men det är klart, det ska ju inte göra hur ont som helst.
Hon borde kanske gå till ungdomsmottagningen och kolla att allt står rätt till, och höra om de har några bra råd?


   
SvaraCitera

16 [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Det är ju fusk.

Ja.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

hon kanske inte är redo fast hon tror det, eller nåt. annars är det ju som sagt rätt vanligt att det gör lite ont första gången


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Hon tycker säkert du är ful.

Måste någon ALLTID vara oseriös? jag har i och för sig inget direkt bra svar men om nån kommer med en ärlig fråga behöver man väl FÖRFAN inte börja driva med personen det första man gör? eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså när vi är i förakten så får jag in 2 fingrar som jag pullar med nästan 3....


   
SvaraCitera

Om du får in 2 fingrar så är hon nog bara spänd och nervös.
Jag brukar knappt få in 2 fingrar och det har då aldrig varit problem, även om man har storlek grövre.


   
SvaraCitera