Aviseringar
Rensa alla

Ett meddelande från modkåren


Ämnesstartare

S3ON: även fast det blev som en statusgrej istället.

Ja men när du lägger fram det på det sättet blir vi säkert jättesugna på att återinföra det Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ja men när du lägger fram det på det sättet blir vi säkert jättesugna på att återinföra det Blink

Det tror jag säkert! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra skrivet!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

otroligt att det ens behövs en sån här tråd. bör vara en självklarhet att vara snälla mot varann. skärpning!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
bra meddelande! Ni är duktiga tycker jag!

Pinkie:
bra skrivet!!

Tumme upp

snoret:
otroligt att det ens behövs en sån här tråd. bör vara en självklarhet att vara snälla mot varann. skärpning!!!

Håller med. Men vi vill inte skuldbelägga någon, det är ju lätt att svepas med när internetklimatet överlag är ganska hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Tumme upp

Håller med. Men vi vill inte skuldbelägga någon, det är ju lätt att svepas med när internetklimatet överlag är ganska hårt.

Ja, bra att ni i alla fall engagerar er 🙂


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: En del som är reggade här är det för att de mår dåligt på ett eller annat sätt, att de kanske har det jobbigt hemma eller inte har någon kompis att vända sig till. Försök ha det i åtanke.

Det här tycker jag är det allra viktigaste att tänka på! Mitt i internetsörjan är nog det här som spelar mest roll, tror jag.

Tycker också att man får tänka på att put all your personal issues aside, tror det är en stor bidragande faktor till att folk typ kan vara otrevliga, man känner varandra för bra helt enkelt.

Tips är att läsa igenom ens egna inlägg innan man postar dem och revidera så de låter mer positiva eller mindre anklagande eller what not.

Bra jobbat, modkår!!


   
SvaraCitera
Lounge

tkr allt har blivit mkt bättre rörande modandet sedan camilla blev det.. hon tar d på allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
tkr allt har blivit mkt bättre rörande modandet sedan camilla blev det.. hon tar d på allvar

håller med!! heja fingerprints!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
tkr allt har blivit mkt bättre rörande modandet sedan camilla blev det.. hon tar d på allvar

snoret:

håller med!! heja fingerprints!

Det här gjorde min dag.. Hrm.. Vecka... Host host... MÅNAD.
Hjärta


   
SvaraCitera

var tog d1 dära xisco väg1??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEj shit, knarko, hade nästan glömt honom.... Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
var tog d1 dära xisco väg1??

S3ON:
NEj shit, knarko, hade nästan glömt honom.... Ledsen 

Han  bestämde sig för att traska vidare med livet Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: Tycker också att man får tänka på att put all your personal issues aside, tror det är en stor bidragande faktor till att folk typ kan vara otrevliga, man känner varandra för bra helt enkelt.

Tips är att läsa igenom ens egna inlägg innan man postar dem och revidera så de låter mer positiva eller mindre anklagande eller what not.

Mm Tumme upp Du är vettig du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: En del som är reggade här är det för att de mår dåligt på ett eller annat sätt, att de kanske har det jobbigt hemma eller inte har någon kompis att vända sig till. Försök ha det i åtanke.

Vill iom detta påpeka att innan det nya UM-formatet så blev dom flesta nyreggade som skapade sina trådar avhysta som troll - eller i alla fall nästan alla nyreggade som skapade en tråd i sex-delen av forumet.

Jag vet inte om detta har upphört eller om det bara är jag som är mindre uppmärksam på sådant, men jag upplever det som att det förekommer mindre i alla fall.

André Vifot Haas: Vi har tidigare mest modererat "bakom kulisserna" men i fortsättningen kommer vi att säga till öppet i forumet när vi ser något som vi inte tycker är okej.

Personligen välkomnar jag detta då att moderera bakom kulisserna tycker jag uppmanar till tänkandet "mods gör ändå aldrig någonting så jag kan skriva och uttrycka mig precis som jag vill" - samt att som du själv skrev - folk faktiskt känner stöd. Jag är typen som inte bryr sig direkt om att bli påhoppad på ett internetforum, därför anmäler jag det heller aldrig. Men det var ändå positivt att se dom gångerna xisco "modererat" både "för" och "emot" mig.

Alla tycker olika, men jag ser i alla fall en "aktiv mod-närvaro" som något positivt både för dom utsatta samt för er (har sett det uttalanden emellanåt i stil med "anmäl då, mods är ändå bara slöfockar som aldrig gör något" - en känsla jag anser bekräftas lite om man "smyger" med modereringen).

Hjärta


   
SvaraCitera