Aviseringar
Rensa alla

ett minnesmärke över pandapopen


Ämnesstartare


   
SvaraCitera

De riktiga poparna finns det inte många av längre, nej. Sorgligt nog. Jag gillar pandor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

irenemaria:

Bibeln berättar om framtiden för dig. Vilken religion du har eller inte har. Den målar upp en underbar framtid. Men Gud har också krav på dem som kommer att vara med där.

jag brukar presentera mig som gud, om du mot förmodan missat det. och mina krav på mig själv är garanterat högre än de av vilken låtsasgud som helst.

TantRut:

Måste dock påpeka att jag har inget att göra med amfetamin eller andra droger. Och jag gillar inte rödvin.

fast du är finne, så du gills inte riktigt. dock lätt snyggaste 22-åriga popflickan jag känner till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan är pandapop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Vad fan är pandapop?

vadå, var beskrivningen otydlig på något vis?


   
SvaraCitera

mörknäs:

fast du är finne, så du gills inte riktigt. dock lätt snyggaste 22-åriga popflickan jag känner till.

Jag är inte alls finne. Jag är en finlandssvensk. Det är en viss skillnad där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TantRut:

Jag är inte alls finne. Jag är en finlandssvensk. Det är en viss skillnad där.

i finland, ja. fast jag är inte i finland [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

i finland, ja. fast jag är inte i finland

De ersätter rödvin med vodka och amfetamin med kniv.


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag är förvirrad och rädd.

Jag önskar att jag kunde säga något som skulle ge dig en klarhet, men jag vet inte vad det skulle vara [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag brukar presentera mig som gud, om du mot förmodan missat det. och mina krav på mig själv är garanterat högre än de av vilken låtsasgud som helst.

Hehehe[bigsmile]
Då får framtiden utvisa vem som är den sanne guden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

vadå, var beskrivningen otydlig på något vis?

Ja.
Det vekar som att du hittat på allt själv. Banden du omnämner; Broder Daniel, Kent och Yvonne är indiepop, rock respektive pop. Du klargjorde aldrig vad fan pandapop är för något. Bara en massa skit om rödvin, knark och annat pretentiöst dravel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snweater:

Det vekar som att du hittat på allt själv. Banden du omnämner; Broder Daniel, Kent och Yvonne är indiepop, rock respektive pop. Du klargjorde aldrig vad fan pandapop är för något. Bara en massa skit om rödvin, knark och annat pretentiöst dravel.

broder daniel var skapligt centrala i en subkultur som brukar benämnas som panda/pandapop, eller dylikt. kent det stundvis (dock inte lika konstant), och yvonne var väldigt relevanta iallafall för min del under några år där. det som åsyftas är inte en musikstil som så, utan en subkultur, som kretsar kring ett antal band som även de ibland går under samma benämning. är du verkligen så autistisk att du inte lyckades räkna ut det själv? det finns en anledning till att jag inte postade under musikforumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prettooverloadhjärnblödning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

prettooverloadhjärnblödning

märk väl sista stycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

märk väl sista stycket.

Det glädjer mig att du inte tycker om mig [smile]


   
SvaraCitera