Aviseringar
Rensa alla

Ett möte, en träff, en kärlek, en längtan


Ämnesstartare

Hej, tänkte bara berätta en liten saga, som faktiskt är sann!

För ett tag sedan, den 5 juli närmare bestämt var jag på väg hem till en kompis då jag klev på tunnelbanan. På ett säte satt en väldigt söt tjej som log mot mig då jag klev in, jag log tillbaka och satte mig i fyrsitssätet bredvid. Resan fortgick och vi sneglade flera gånger på varandra och höll kvar blickarna och jag lade sedan märke till att hon satt och skrev i ett block. Då hon var i färd att kliva av rev hon ut en liten lapp till mig och kom fram och lade den i min hand. På lappen stod hennes namn samt texten: Hur gammal är du? Kunde inte klura ut det.

Jag sökte upp henne på facebook och skickade iväg ett meddelande. Hon svarade och frågade huruvida en fika skulle passa. På grund av krockar i planeringen blev inte en träff av förens den25 juli. Vi höll under tiden kontakt via sms. Vi träffades på ett fik och gick sedan på en promenad runt södermalm och på långholmen i 6,5 timme. Hon förklarade ganska tidigt att hon skulle fara iväg den 29 augusti till wales för att plugga ett år. Vi har sedan dess träffats i princip varje dag och är officiellt ett par. Firade en månad tillsammans igår! Detta är tvivelsutan den bästa månaden i mitt liv.

På lördag åker hon och jag vet inte vad jag ska ta mig till.


   
Citera

Åk till Wales [party]
Nää ärligt talat så har du en väldigt sugit situation [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt med långdistansförhållanden som poppar upp på sommaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantastiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer sådant på riktigt? Hatar människor som får sådant serverat ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera