Aviseringar
Rensa alla

Ett nytt parti på frammarsch


Ämnesstartare

Bärnstenspartiet (bp) är ett parti med två huvudsakliga mål: att förbjuda kyla och utrota alla silverfiskar. Partiet bildades av initiativtagaren och enväldiga partipresidenten Benny Bärnsten år 2010. Partiets ideologiska grund och politiska tillhörighet är väldigt vag och kan variera stort från den ena dagen till den andra.

Bärnstenspartiet är inte en demokratisk organisation och dess huvudsakliga syfte är att provocera samt försvåra Sveriges politiska utveckling med nonsensåsikter och struntprat.

Men åsikterna om kyla och silverfiskar är dock ytterst seriösa.

Mer om Bärnstenspartiet hittar ni ​här.

Har partiet någon möjlighet att på allvar konkurrera om en plats i riksdagen i höstens val? Diskutera!


   
Citera
Ämnesstartare

Kalle Anka partiet är bäst bland alla fåniga halvpartier...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kalle Anka partiet är bäst bland alla fåniga halvpartier...

Kvinnosmiskpartiet fick bara en röst 2006 ser jag.. Blankröstarpartiet fick bara 3 [sad]


   
SvaraCitera

Bra, ingen gillar silverfiskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut.

Argumenten för är att alla hatar silverfisk och kyla samt gillar bärnsten, ty det är häftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen ett seriöst parti med riktiga frågor. Moderaterna och Socialdemokraterna var förvisso roliga i början, men efter ett tag tröttnar man ju på politiker som man nästan aldrig kan ta på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag kan väl hålla med dom i sakfrågor men jag vet inte om jag kan acceptera ett partiprogram.

jag vill ju vara mig själv och engagera mig i enstaka frågor jag känner starkt för.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Bärnstenspartiet är inte en demokratisk organisation och dess huvudsakliga syfte är att provocera samt försvåra Sveriges politiska utveckling med nonsensåsikter och struntprat.

Myksa:

Kalle Anka partiet är bäst bland alla fåniga halvpartier...

Detta är bra och mänskliga politiker, moderaterna osv är inte mänskliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toknazism hela dan


   
SvaraCitera