Aviseringar
Rensa alla

Ett övervägande ang. en cigarett


Ämnesstartare

Usch, känns förjävligt. Du kan få en av mig om du vill, jag borde ha så jag klarar mig ändå. Annars hade jag nog tagit en nu och varit extra grinig imorgon.

Angelize:

eh va? smakar ju inte direkt annorlunda bara för du fimpat den sen tänt igen om du nu inte misshandlar den eller låter den ligga ute under natten

Jo, det gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jo, det gör det.

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nej

Har du aldrig testat eller är det något allvarligt fel på dina smaklökar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

morgoncigg går före kvällscigg.

Det är en bra tumregel iofs.

iddqd:

Usch, känns förjävligt. Du kan få en av mig om du vill, jag borde ha så jag klarar mig ändå. Annars hade jag nog tagit en nu och varit extra grinig imorgon.

Det jobbiga är att min lathet hindrade mig från att gå och köpa ett nytt paket innan, så jag har bara mig själv att skylla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spar den tills du är typ sjukt jävla aaaassugen, då kommer den smaka bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

Det är en bra tumregel iofs.

fråga besvarad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Har du aldrig testat eller är det något allvarligt fel på dina smaklökar?

när jag är hemma så brukar jag ofta fimpa halva och röka sen, tycker det är "bättre" än att röka en hel hela tiden, särskilt när det är vinter


   
SvaraCitera

Röker du den inte nu, kommer du bara och ligga och tänka på det när du försöker sova. Sömn går före cigg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

Röker du den inte nu, kommer du bara och ligga och tänka på det när du försöker sova. Sömn går före cigg.

Ja, lite så tänker jag också! Detta i kombination med allmänt dålig självdisciplin gör valet enkelt... blir fan att röka den nu!

Tack alla vänliga människor som hjälpt mig med detta viktiga övervägande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

när jag är hemma så brukar jag ofta fimpa halva och röka sen, tycker det är "bättre" än att röka en hel hela tiden, särskilt när det är vinter

Då har du inga smaklökar. Grattis.

Ishtar:

blir fan att röka den nu!

Njut av den. Långsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man sparar dom smakar dom ju skit (alltså om man röker halva och sparar andra halvan). Spara hela!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

så har jag ingen morgoncigg

Rökare är ju så jävla skabbiga och desperata [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Rökare är ju så jävla skabbiga och desperata [n]

Och poängen är...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ishtar:

Och poängen är...?

Sluta rök så slipper du sånna jobbiga överväganden, som bonus slipper du lungcancer, förtidigt åldrande och gula tänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Sluta rök så slipper du sånna jobbiga överväganden, som bonus slipper du lungcancer, förtidigt åldrande och gula tänder.

Slutar du andas slipper du leva också... truismer hit och dit hjälper mig inte direkt till ett nikotinfritt liv.


   
SvaraCitera