Aviseringar
Rensa alla

Ett par frågor till er tjejer


Ämnesstartare

Hej tjejer.

Hur ofta bajsar ni? Var sker detta, och hur noga är ni med att rensa bort bajsodören?

När ni sitter ner och fiser, brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?

När ni har kliat er i stjärten, brukar precis som oss killar då luktar på fingret/fingrarna efteråt?

Vad tycker ni om ert egna respektive andras märke?

Tack för mig.


   
Citera
Ämnesstartare

Organsmugglaren:

brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?

Vilken idiot gör så.


   
SvaraCitera

Organsmugglaren:

När ni sitter ner och fiser, brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?

HAHAH [cool]


   
SvaraCitera

Hilarious!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Organsmugglaren:

När ni sitter ner och fiser, brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?

Nä jag viftar bort fisen till killen istället
[confused][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Organsmugglaren:

Hur ofta bajsar ni? Var sker detta

Jag vet inte. På en toalett kanske? Eller innuti ett litet träd.


   
SvaraCitera

tjejer fiser inte[cheers]


   
SvaraCitera

HAHA.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Hur ofta bajsar ni? Var sker detta, och hur noga är ni med att rensa bort bajsodören?
50 ggr varje dag.

När ni sitter ner och fiser, brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?
ohja.

När ni har kliat er i stjärten, brukar precis som oss killar då luktar på fingret/fingrarna efteråt?
alltid!

Vad tycker ni om ert egna respektive andras märke?
?


   
SvaraCitera

Vi bajsar väl typ 1 gång per dag och fyfan, på toan eller? Sen sätter jag på fläkten och går därifrån!

Vi fiser nästan aldrig och när vi gör det och någon märker skyller vi på någon annan, det gör killar med!

Vi kliar oss inte i stjärten.

Adidas = <3

Typ gratis- SWE-tröjja = Not good ;UUHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Organsmugglaren:

När ni sitter ner och fiser, brukar ni precis som oss killar då lägga ner handen mellan benen och vifta upp fisen i ansiktet?

WHOOOT [chocked]? gör ni det [chocked]?


   
SvaraCitera
elinc

läskig tråd


   
SvaraCitera