Aviseringar
Rensa alla

Ett sånt därnt program som spelar in ljud från datorn och inte omgivningen sökes


Paseo
Ämnesstartare

Jepps.

Har alltid använt audacity men på min nya dator har jag laddat ner audacity o den funktionen som gör att bara ljud inifrån datorn finns ju inte på den versionen av audacity??? Eller är jag dum?? Har faktiskt försökt med allt.

Ge mig ett program bara!


   
Citera

Det går säkert med den nya versionen också, men jag har ingen aning om hur den ser ut.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Jaaa det går säkert men då behöver jag ju veta huuur


   
SvaraCitera

asså spela in det ljudet som datorn gör? känns som något fraps kanske kan? = > men vet inte


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

asså spela in det ljudet som datorn gör?

mm precis

Nintendos BFF:

fraps

hmmmmm kkkkk ska prova tacktack


   
SvaraCitera

va ska du ha det till btw? om du vill spela in typ musik frå videoklipp osv så finns det oftast mycket smidigare sätt att göra det på


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

om du vill spela in typ musik frå videoklipp osv så finns det oftast mycket smidigare sätt att göra det på

hmm okej jag ska sno musik från grooveshark tänkte jag. använde total recorder ett kort tag det var asbra men sen sa dom att jag va tvungen å betala för å få fortsätta.


   
SvaraCitera

Jag installerade nya versionen av Audacity och det fungerar likadant av vad jag kan se. Välj "Stereo Mix" i listan vid mikrofonsymbolen.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

alltså jag ska sno så jag kan stoppa in musiken i min telefon. gratis. hehe snål


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Vet int:

Välj "Stereo Mix" i listan vid mikrofonsymbolen.

jaa det är den jag vill ha hela tiden men den finns inte på den jag laddar ner! skicka gärna länk till därifrån du laddade ner så är du superdupergullig


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

du är redan gullig!!!


   
SvaraCitera

Paseo:

hmm okej jag ska sno musik från grooveshark tänkte jag. använde total recorder ett kort tag det var asbra men sen sa dom att jag va tvungen å betala för å få fortsätta.

varför laddar du inte bara ner det från typ tpb eller nåt ist? :$


   
SvaraCitera

Paseo:

jaa det är den jag vill ha hela tiden men den finns inte på den jag laddar ner!

Jag laddade ned denna, men jag tror nog att det har att göra med att du har ny dator om det inte fungerar nu. Finns säkert någon här som är mer kunnig än jag är och har en förklaring.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför laddar du inte bara ner det från typ tpb eller nåt ist? :$

åh, gärna, vad är det för något?


   
SvaraCitera

Paseo:

åh, gärna, vad är det för något?

the pirate bay? eller via nån annan torrentsida bara?


   
SvaraCitera