Aviseringar
Rensa alla

Ett slag...


Tennsoldaten:

Va?

Vad är det du inte förstår?


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Jag ser ingen anledning till varför de ska propagera för sin läggning.

Huruvida de har anledning att propagera eller ej är inte intressant. Det som är viktigt är att de, som alla andra, har rätt att propagera. Det är den rätten det litauiska lagförslaget inskränker.

NUJÄVLARR:

Och hade jag som heterosexuell propagerat för min läggning hade jag blivit kallad böghatare.

Det tror jag inte. Så länge som du inte framställer heterosexuallitet som "den enda rätta läggningen" eller på annat sätt svartmålar homo- och bisexualitet i din propaganda tror jag inte att du skulle få några problem.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Tennsoldaten: nazister.

Att citera ett fragment av någons uttalande och sedan lägga ord i mun på dem är undermålig argumentation. Jag hoppas att vi är bättre än så i det här forumet. Shape up!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

. Underbart att se att inte PK-ismen och dumokratin håller Litauen i ett järngrepp som den gör med Sverige.

Något säger mig att du är tolv år och tycker om att sitta och provocera stackars folk över internet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och en sak till, att folk lägger ner tid och pengar på ANDRAS sexuella läggning??? Det är ju en privat personlig sak!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Dessutom förespråkar homoaktivister rätten till kärlek och jämlikhet till skillnad ifrån nazister.

Vi kanske borde börja förespråka pedofili också? Jämlikhet är en illsuion.

Kallestroppp:

Något säger mig att du är tolv år och tycker om att sitta och provocera stackars folk över internet!

Ja, visst är det så.

Daifu:

Jag ser inget fel i att homo- och bisexuella får vara stolta och propagera för sin sexualitet.

Så du skulle inte ha något emot en pride-marsch för heterosexuella, eller för pedofiler?

Daifu:

Är det verkligen så jäkla mycket gay-propaganda i Sverige? Jag kan ärligt talat inte minnas att jag sett någon som helst pro-homo propaganda på senaste men det kanske är ett lokalt fenomen?

Du måste vara blind om du inte ser normaliseringen av homosexualitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså pride-festivalen är en jävla cirkus, utan tvekan. Men censur är förkastligt och självklart måste de få göra sig hörda i debatter precis som alla andra.


   
SvaraCitera

Mumble:

Vi kanske borde börja förespråka pedofili också?

Idiotargument imo. Det ett HBT-par upplever är ett ömsesidigt kärleksförhållande, inte våldtäkt, vilket du verkar åsyfta. Ingen av parterna kommer till skada av homosexualitet, till skillnad från utlevd pedofili.


   
SvaraCitera

Daifu:

Att citera ett fragment av någons uttalande och sedan lägga ord i mun på dem är undermålig argumentation. Jag hoppas att vi är bättre än så i det här forumet. Shape up!

Aaah såg det nu, fibbla ihop det, var inte meningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Idiotargument imo. Det ett HBT-par upplever är ett ömsesidigt kärleksförhållande, inte våldtäkt, vilket du verkar åsyfta. Ingen av parterna kommer till skada av homosexualitet, till skillnad från utlevd pedofili.

Ganska idiotiskt att tro att det är våldtäkt om man har sex med någon under 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daifu:

Är det verkligen så jäkla mycket gay-propaganda i Sverige?

Pride-festivalen (peddofestivalen) borde förbjudas. I övrigt bryr jag mig inte. Verkar dock vara en tämligen illa planerad lag det där.


   
SvaraCitera

Mumble:

Ganska idiotiskt att tro att det är våldtäkt om man har sex med någon under 15.

I de flesta fall är det nog vad det handlar om, ja. Samt att det även anses att barnet kan ta skada av det. Hur apterar du detta på homosexualitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Hur apterar du detta på homosexualitet?

Båda är sexuella avvikelser som skadar människor.


   
SvaraCitera

Mumble:

Här har man redan varit vaken 3 timmar redan.

ja för du är ett troll.


   
SvaraCitera

Funebo:

Pride-festivalen (peddofestivalen) borde förbjudas

vi snackar om ett ett fåtal dagar på ett år, så varför i helskotta borde det förbjudas? HBT är precis lika normalt som heterosexuell läggning.


   
SvaraCitera