Aviseringar
Rensa alla

Ett svettigt tag i köket senare.


Ämnesstartare

Inser jag att jag inte ska hata. Jag ska inte vara arg. Jag kan egentligen inte vara eller göra något av dom men det hör inte hit.

Det finns en del saker, som alla människor har rätt till, tycker iallafall jag och många andra, och en av dom är att man borde ha rätt att göra sina egna val, den såkallade friheten. Att ingen ska bestämma över dig, iallafall inte så mycket.

Jag gick tidigare idag (typ 6 timmar sedan) och var hungrig på mat, jag ville dock inte äta fisken mamma gjort åt mig (fisk är inte gott, mår illa). Så jag finner mig rotandes i diverse lådor. Det jag springer på är en halv påse tortelini, inte vilken sort som helst, precis den sorten som jag dagar tidigare lade ögonen på i affären, precis den sorten som har texten "KÖTT" i stora bokstäver på framsidan, texten var bort klippt men resten av påsen o så lätt att känna igen.

Jag är inte dum, jag kan lägga ihop ett och två och få tre. Min mor hade tidigare idag sagt åt mig att jag skulle äta tortelini imorgon. Senare finnre jag ett halvt paket tortelini, dock inte av den sorten som jag vill äta. Trean i det här sammanhanget är: Hon kan inte ha gjort det av misstag, hon försöker gift mörda mig.

Jag hade inte ätit något på 6 timmar efter att jag stoppat fingrarna i halsen och spytt upp det jag hade i magen när jag insåg att jag antagligen ätit kött varje gång hon gjort tortelini då jag försökte peta i mig en halv talrik nudlar. Jag lyckades svälja allt. Dock hotar dom att komma ut igen (och mutera och strypa ihjäl mig) och det vill vi inte.

Så, vad bör jag göra? Min mor försöker mörda mig, min far röker (försöker mörda sig själv), min bror bor typ inte hemma längre, jag är ensam hemma, jag är sjukt ledsen, jag vill vara stark, jag vill inte vara naiv och blåögd.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mmmmmh. Kött.


   
SvaraCitera

Döda henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns bara en sak du kan göra. Du måste tämja en flock uteliggare för att dra dig på en kälke till sibirien![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag röstar på... Bränn tortellinin tillsammans med cigaretter i hennes säng [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det finns bara en sak du kan göra. Du måste tämja en flock uteliggare för att dra dig på en kälke till sibirien!

xD
Nej, mitt förslag var lite mer upproriskt, och därmed bättre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Nej, mitt förslag var lite mer upproriskt, och därmed bättre [smile]

Men jag har alltid velat ha en tam uteliggare.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina föräldrar är förrädare [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

Tror ärligt talat kofoten var den bästa idéen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men jag har alltid velat ha en tam uteliggare.

Det är du ja. [mad]
Du kanske hittar nån du kan tämja i Stockholm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Du kanske hittar nån du kan tämja i Stockholm?

Kanske det.[y]

Emmelipemmeli:

Det är du ja. [mad]

Jag ska tämja DIG![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det finns bara en sak du kan göra. Du måste tämja en flock uteliggare för att dra dig på en kälke till sibirien![no-no]

[love]

Emmelipemmeli:

jag röstar på... Bränn tortellinin tillsammans med cigaretter i hennes säng [smile]

[blush]

Anarkandi:

Tror ärligt talat kofoten var den bästa idéen.

[y]

mjölk:

Dina föräldrar är förrädare [mad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera