Aviseringar
Rensa alla

Ett till personlighetstest! (på engelska)


Ämnesstartare

http://www.16personalities.com/

Dela med er utav era resultat! 

Glad

mitt:

dfgdfgdfg_1.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

PERSONALITY:
INTJ
VARIANT:
ASSERTIVE
ROLE:
ANALYST
You are one of the Analysts - a rational and impartial individual who enjoys intellectual pursuits and prizes independence. You are known for your strategic thinking skills, self-confidence and impressive knowledge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag utgick dock ifrån hur jag tror att jag är under de rätta förhållandena, inte hur jag är i dagsläget. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ENTJ

You are one of the Analysts - a rational and impartial individual who enjoys intellectual pursuits and prizes independence. You are known for your strategic thinking skills, self-confidence and leadership abilities. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0,6.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2014-08-10-11-10-19.pngScreenshot_2014-08-10-11-10-58.pngScreenshot_2014-08-10-11-11-15.png


   
SvaraCitera

Your personality type is: INFP
infp.png
No one can stop you from dreaming!
Personality:
INFP
Variant:
Turbulent
Role:
Diplomat

Alltså allt stämmer sååååå bra?!?? Hållr med om allt jag läser
Det coolaste (och läskigaste) är dock att jag och Robin gjorde testet samtidigt utan att kolla vad den andra svarade (vi hade ingen möjlighet att se varandras skärmar) och vi blev båda INFP! Och enligt testet är det endast 4% som blir denna typ.

Det här stämde så himla bra
Difficult to Get to Know
- INFPs are private, reserved and self-conscious. This makes them notoriously difficult to really get to know, and their need for these qualities contributes to the guilt they often feel for not giving more of themselves to those they care about.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

infp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

infp.png
YOUR PERSONALITY TYPE IS: INFP

stämmer med mitt stjärntecken iafRullar ögonen
men fått olika har jag för mig, ska göra en gång till senare ikväll så får vi se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkfryc.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enfp.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hepp, men fick ENFP

Charming, independent, energetic and compassionate, the 7% of the population that ENFPs comprise can certainly be felt in any crowd. Cool


   
SvaraCitera

Personality: ENTP
Variant: Assertive
Role: Analyst

The ENTP personality type is the ultimate devil’s advocate...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ENFP 


   
SvaraCitera