Aviseringar
Rensa alla

Ett till sånt här tjejproblem


Ämnesstartare

Det finns sjukt m¨nga såna här trådar på UM men hoppas på hjälp ändå.

Har känt den här tjejen ett tag, vi träffades i september på en grundkurs med SSU. Vi har sedan dess varit bra vänner, snackat skitmycket, haft mycket gemensamt och det har verkligen känt som att vi gillat varandra.
Vi träffades och fikade lite och så.
Sen mitt upp i allt, dök en annan snubbe upp som hon blev ihop med.... Sen nu i helgen träffades vi en annan gång över hela helgen. Vi var intima, hade kul, hon var såhär allmänt flirtig (kastade sin BH på mig osv...), pratade mycket med mig och de andra trodde att något var på gång. Sen liksom kunde hon sitta och rita bilder på den här killen som hon hade och typ försökte på något sätt visa för mig i hopp om att jag skulle bry mig och bli...avundsjuk? Och för att vara ganska nykär "som hon borde vara" så nämndes denna killen knappt alls.

Så, ja, det råder ingen tvivel tycker jag att hon vill säga något, men vad?
Jag är inte synsk. Någon som är det och vet vad detta betyder?


   
Citera
tigr
 tigr

Partisan:

nu i helgen träffades vi en annan gång över hela helgen.

Partisan:

Vi var intima

Partisan:

kastade sin BH på mig osv

Partisan:

P13

wait wat

fråga henne vad fan hon vill. de flesta sliddjur saknar den del av hjärnan som gör att man kan tänka logiskt eller agera därefter


   
SvaraCitera

Partisan:

grundkurs med SSU

[y]

varför kastar man sin bh på någon


   
SvaraCitera

Partisan:

Någon som är det och vet vad detta betyder?

Tyvärr.

Däremot kan jag säga vad jag tycker att du ska göra. Det är enkelt; prata med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

varför kastar man sin bh på någon

Sossar är ju lite sådär...

dansanattenlång:

prata med henne.

Det har jag självklart tänkt på. Det som är det jobbiga med hela situationen, är just de här killen. Liksom, han är som Berlinmuren. [n] Inte heller vill man vara ohövlig mot han.


   
SvaraCitera

Partisan:

Det som är det jobbiga med hela situationen, är just de här killen. Liksom, han är som Berlinmuren. Inte heller vill man vara ohövlig mot han.

Men hon är väl inte med honom hela tiden? [smile]


   
SvaraCitera

Partisan:

Sossar är ju lite sådär...

kastar du också din bh på folk.
var det en feministisk gest


   
SvaraCitera
Ewe.t

ähumm det låter som hon är kär i båda två och hon kan inte välja mellan dej och den andra killen 


   
SvaraCitera

Partisan: Inte heller vill man vara ohövlig mot han.

Anmäl

Citera

men du var ändå intim med hans tjej?


   
SvaraCitera

dock är det ju såklart henne skulden ska ligga på


   
SvaraCitera

men vafan, 2011????


   
SvaraCitera