Aviseringar
Rensa alla

Ett tips som botar ångest.


Ämnesstartare

Tycker jag iallafall. Skrubba hela kroppen.. jesus alltså. Allt du behöver är ett par skrubbhandskar som halvt river sönder huden och gör att du blir röd som en tomat, och någon välluktande bodyscrubsmörja. Seriöst det är avslappnande.. känns som blodet börjar flöda i kroppen och man får energi och det är skitskönt med en varm dusch, huden halvt brinner och man blir len som fan efter. Bättre än att springa imo.

Prova


   
Citera
Ämnesstartare

nej då försvinner ju solbräna[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej då försvinner ju solbräna[cry]

Men smörj in dig med bus sen då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det där är min lösning för bra mående måste göra det varannan dag annars känner jag mig som en dålig människa. Man känner sig NY.


   
SvaraCitera

Duscha är bra. Duschar alltid när jag mår dåligt, är arg, stressad eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar räcka med att bränna mig på varmt vatten i en timma-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

känns som blodet börjar flöda i kroppen och man får energi och det är skitskönt med en varm dusch,

Låter gött. Brukar konstigt nog känna tvärtom inför duschande när jag har ihållande ångest. Annars är det asskönt att skålla huden lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar slå mig själv skrika eller spy istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, att duscha funkar i alla fall. Kanske bättre om man går så som du beskrev också [crazy]

En annan sak, är att hålla händerna över huvudet, och vifta på dem [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

det fungerar också: att skjuta sig i huvudet


   
SvaraCitera

Jag brukar försöka titta upp i taket och fokusera på djupa andetag. Hmm... eller springa, haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

En annan sak, är att hålla händerna över huvudet, och vifta på dem [smile]

Men va? 😛


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Men va? 😛

Tror det gör att man "får luft"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men va? 😛

Men det funkar, det är inget jag sitter och hittar på. Det finns studier. Jag vet inte om det är för att man känner sig så jävla löjlig när man gör det, att man inte kan göra annat än att börja skratta och på så sätt försvinner ångesten [tard]

metafor:

Tror det gör att man "får luft"?

Det kan kanske vara så också kanske [ops]


   
SvaraCitera