Aviseringar
Rensa alla

18 år nästa år


Ämnesstartare

Tja om ET åt  är jag 18 jag vet att jag har tjatar
t om detta men jag längtar så mycket vad tycker ni jag ska göra på min 18 dag tänkte ha fest bjuda in tjejer o polare o sånt vad tycker ni? Asså jag vill typ helt enkelt ficka ur så hårt! Såklart vill jag bli full ska man dricka mycket öl eller vodka?? Ge mig så mycket tips de bar går!:) o Sn så tänkte jag åka till magaluf med några polare vad tycker ni om det ge mig tips o förlag !!:)


   
Citera

Asså jag har undrat det här under en lång tid. Har du dyslexi eller problem med att skriva? Är genuint fundersam.

Sup andra fullare än dig själv. Ha kontroll. Men utnyttja ingen. Man behöver inte dricka ofantliga mängder för att ha kul när man är full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Asså jag har undrat det här under en lång tid. Har du dyslexi eller problem med att skriva? Är genuint fundersam.

Sup andra fullare än dig själv. Ha kontroll. Men utnyttja ingen. Man behöver inte dricka ofantliga mängder för att ha kul när man är full.

Har verkligen inga problem med att skriva jag skriver på Ipaden. Den  förväxlar ord o sånt men jag orkar inte ändra det så de är därför har du förstått nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några mer förlag ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

18 är inget speciellt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
18 är inget speciellt....

20 är viktigare....


   
SvaraCitera

S3ON:
18 är inget speciellt....

nej egentligen inte, inte 20 heller


   
SvaraCitera

finns de ens en "viktig" ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

20 är viktigare....

nä :$

handendärnissen:
finns de ens en "viktig" ålder?


   
SvaraCitera

livet börjar efter 100 haha 😉 som den pigga kvinnan på 103 år sa


   
SvaraCitera
Mizdro

Klart som fan 18 är en viktig ålder det är ju då man är "officielt vuxen" iallafall i mina ögon är det en rätt stor grej. Gör ngt extra galet helt enkelt, elr bara ngt du inte skulle ha gjort i vanliga fall. Lifes short bra.


   
SvaraCitera

mm ja jublar för att jag är 20 haha eller inte


   
SvaraCitera

Viktigaste året för mig var 19. Då får man ringa hem sotaren själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:
Viktigaste året för mig var 19. Då får man ringa hem sotaren själv.

det här måste vara den underligaste myten som någonsin spridits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
18 är inget speciellt....

Man får ju göra vad man vill


   
SvaraCitera