Aviseringar
Rensa alla

18-åringar är ju också vuxna....


Ämnesstartare

haha

assåh har börjat umgås med sådana på sistone och det känns sjukt skumt... de är 96or, när de säger det får man en chock pga de ser så vuxna ut.......... Rodnar

är lite kär i en 96a faktiskt, vad äre för feeeeeeeeeeeeeeeeel på miiiig......... Är det nu det vänder??? att jag typ kmr gå igång på de som e yngre ist för äldre??? assåh damer runt 30-45 e ju fortfarande attraktiva, de är en klass för sig liksom, delikatesser tyyyyyyyyyyyp. 

känner mig riktigt gammal när jag umgås med dem thooooooo, borde d inte vara tvärt om? kske. 


   
Citera
Ämnesstartare

S3ON: känner mig riktigt gammal när jag umgås med dem thooooooo, borde d inte vara tvärt om? kske.

feel u, man. it is just us that are getting older.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte det heller, jag minns sådana som röker och är 16 år nu som om det var igår då dom gungade och lekte datten och var 10 år. Man blir så förvånad utav hur allt ändras först när man återser.


   
SvaraCitera

Det är nånting med att fylla 18. Då känner man hur ålderklyftorna minskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl ej konstigt att du känner dig gammal när du umgås med dem? 
Ju äldre man blir desto mindre blir ju klyftan men i den åldern är den ju ändå rätt stor i jämförelse med någon som är ca 24.


   
SvaraCitera
mynona

Känner aldrig så själv, men så har jag ju sådana individualitetsprinciper att jag inte dömer folk efter åldern. Jag kan känna att vissa inte är lika mogna, men jag utgår aldrig ifrån det pga åldern: jag känner ofta att medelålders människor inte är på lika mentalt flexibla heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Känner aldrig så själv, men så har jag ju sådana individualitetsprinciper att jag inte dömer folk efter åldern. Jag kan känna att vissa inte är lika mogna, men jag utgår aldrig ifrån det pga åldern: jag känner ofta att medelålders människor inte är på lika mentalt flexibla heller. 

Har du varit tillsammans med någon mycket yngre/äldre? 


   
SvaraCitera
reben

nä bara på pappret


   
SvaraCitera