Aviseringar
Rensa alla

🙁 !!!!!!


Ämnesstartare

Hade idag möte om vad som ska hända min praktik och de sa att jag får välja komvux eller att fixa skiten under jullovet och sportlovet så jag kommer inte få några lov Gråter

Någon som vill trösta mig?


   
Citera

heja heja du kan klara det på loven!!!!! motivation, tänk så skönt att slippa komvux sen? :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: heja heja du kan klara det på loven!!!!! motivation, tänk så skönt att slippa komvux sen? :))

Ja det är ju det! I efterhand blir det nice men nu känns det mest som bajs Gråter visserligen har jag helgerna fria men har länkat och gjort planer Ledsen Fast du har rätt!


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Ja det är ju det! I efterhand blir det nice men nu känns det mest som bajs Gråter visserligen har jag helgerna fria men har länkat och gjort planer Ledsen Fast du har rätt!

precis. jag läste in estetisk verksamhet på påsklovet, visst var det lite surt att inte få etthelt lov men så illa var det inte. ett lov mot ett mvg liksom. Lätt värt 🙂


   
SvaraCitera

eller i ditt fall, två lov mot en gymnasieexamen. SJUKT VÄRT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: precis. jag läste in estetisk verksamhet på påsklovet, visst var det lite surt att inte få etthelt lov men så illa var det inte. ett lov mot ett mvg liksom. Lätt värt 🙂

Haha vad duktigt med mvg Tumme upp Jo känns som det kanske är värt det 🙂

elverpigen: eller i ditt fall, två lov mot en gymnasieexamen. SJUKT VÄRT

Haha ja, och så har jag iaf kvar påsklovet. Alltid nåt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer jag med mina lena marsvin här så blir du gladGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: kommer jag med mina lena marsvin här så blir du glad

De räddar liv! Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera