Aviseringar
Rensa alla

🙁


Ämnesstartare

urgh: ta en toy

Vad menas?

Gurksallad:
 Jag ligger och grubblar var och varannan natt. Men telefonen hjälper mig att koppla bort tankarna. Internet. Internet är min bästa vän.

Hjälper inte mig riktigt tyvärr :/

FruLiten:
Samma problem. Läs en bok, lös ett korsord, gör din hjärna utmattad på bra grejer så finns det inte lika mycket energi och plats på dåliga tankar.

Ja det är bra tips!

the_fat_one:
försök att sluta tänka.

Ogillar när folk säger t.ex. "slappna bara av" eller "sluta tänk". Om det hade varit så lätt hade vi inte haft denna konversation.


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Vad menas?

Hjälper inte mig riktigt tyvärr :/

Ja det är bra tips!
Ogillar när folk säger t.ex. "slappna bara av" eller "sluta tänk". Om det hade varit så lätt hade vi inte haft denna konversation.

Ah, okej 🙁 


   
SvaraCitera

Tror att det kan beror på stress. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Tror att det kan beror på stress. 

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ah, okej 🙁 

🙁


   
SvaraCitera

sommargåvan:

🙁

Men jag hoppas för din skull att det löser sig. Tyvärr har jag inga bra förslag bara 🙁 


   
SvaraCitera

sommargåvan: Ogillar när folk säger t.ex. "slappna bara av" eller "sluta tänk". Om det hade varit så lätt hade vi inte haft denna konversation.

men alltså, det är så jag gör. jag tänker "nu räcker det med tänkandet" och så bara jag stänger ögonen och försöker sova och vips så somnar jag.


   
SvaraCitera

försök stäng av dator/tv/telefon tidigt på kvällen, drick inte kaffe eller annat som stimulerar och piggar upp. försök läsa eller lösa korsord eller vad som helst innan du går och lägger dig för att varva ner. kan hjälpa att typ ta en promenad eler jogga på eftermiddagen, ofta snurrar tankarna iväg när man int rört på sig så mycket som man ska.


   
SvaraCitera

elverpigen: ofta snurrar tankarna iväg när man int rört på sig så mycket som man ska.

mesta sanningen i tråden


   
SvaraCitera

tevepro:

mesta sanningen i tråden

wöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
har du "ngn"

Ja, min syster. Men hon har redan hört allt så det ger mig inte så mycket. Pratar ibland med min pojkvän, men just nu beter han sig som ett rövhål.. :/


   
SvaraCitera

Grubbla tills du vet svaret på allt


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Ja, min syster. Men hon har redan hört allt så det ger mig inte så mycket. Pratar ibland med min pojkvän, men just nu beter han sig som ett rövhål.. :/

Döda honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Men jag hoppas för din skull att det löser sig. Tyvärr har jag inga bra förslag bara 🙁 

Hoppas det med..

the_fat_one:

men alltså, det är så jag gör. jag tänker "nu räcker det med tänkandet" och så bara jag stänger ögonen och försöker sova och vips så somnar jag.

Önskar att jag också kunde göra så..

elverpigen:
försök stäng av dator/tv/telefon tidigt på kvällen, drick inte kaffe eller annat som stimulerar och piggar upp. försök läsa eller lösa korsord eller vad som helst innan du går och lägger dig för att varva ner. kan hjälpa att typ ta en promenad eler jogga på eftermiddagen, ofta snurrar tankarna iväg när man int rört på sig så mycket som man ska.

Använder dator/tv/telefon för att inte känna mig så ensam, vilket jag brukar göra om kvällarna/nätterna. Brukar tröstäta ibland vilket kan få mig att piggna till.. Det där med motion har jag varken tid eller ork med. Vet dock att det kan hjälpa mot sömnproblem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: Döda honom

??


   
SvaraCitera