Aviseringar
Rensa alla

🙁


Ämnesstartare

Lífþrasir:

Du får leta efter bättre människor då kanske

Mina två närmaste vänner, som jag verkligen älskade, sa upp kontakten med mig av olika anledningar. De andra kan väl vara schyssta ibland men mer än så är det inte.. Folk är ju likadana, svårt att hitta äkta människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Du är inte ensam, det kan jag lova dig.

Kram HjärtaHjärta

HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

sommargåvan: Mina två närmaste vänner, som jag verkligen älskade, sa upp kontakten med mig av olika anledningar.

Kasst det, går inte att ta upp kontakten igen?

sommargåvan: De andra kan väl vara schyssta ibland men mer än så är det inte.. Folk är ju likadana, svårt att hitta äkta människor

Brukar har lätt att hitta vänner som är dugliga som vänner, men svårt att hitta folk som man genuint passar ihop med tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Kasst det, går inte att ta upp kontakten igen?

Går gör det väl, men eftersom dom svikit mig känns det mer som deras uppgift


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Går gör det väl, men eftersom dom svikit mig känns det mer som deras uppgift

kanske händer med tiden, men ibland får man vara ett bättre exempel och ignorera förväntningarna på andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

kanske händer med tiden, men ibland får man vara ett bättre exempel och ignorera förväntningarna på andra

Ja, kanske..


   
SvaraCitera

sommargåvan: Mina två närmaste vänner, som jag verkligen älskade, sa upp kontakten med mig av olika anledningar. De andra kan väl vara schyssta ibland men mer än så är det inte.. Folk är ju likadana, svårt att hitta äkta människor

En kompis "ex bff" började hänga med andra kompisar mer och mer så jag sket i henne och började hänga med en annan tjej och hennes kompis som är det bästa som har hänt mig! Hjärta(min ex bff är nu avundsjuk pga detta och försöker få tbx mig nu men orkar inte med henne hon är bara så falsk) Dem förstår mig och har aldrig haft så kul som jag har med dem. Du kommer hitta några riktiga vänner som inte kommer lämna dig!Efter regn kommer alltid solsken "töntigt jag vet men det är sant" :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

En kompis "ex bff" började hänga med andra kompisar mer och mer så jag sket i henne och började hänga med en annan tjej och hennes kompis som är det bästa som har hänt mig! Hjärta(min ex bff är nu avundsjuk pga detta och försöker få tbx mig nu men orkar inte med henne hon är bara så falsk) Dem förstår mig och har aldrig haft så kul som jag har med dem. Du kommer hitta några riktiga vänner som inte kommer lämna dig!Efter regn kommer alltid solsken "töntigt jag vet men det är sant" :3

Vad roligt för dig! får hoppas att jag har sån tur som du har!


   
SvaraCitera