Aviseringar
Rensa alla

15 & 19 år, konstigt?


Ämnesstartare

Hej, är en 15-årig tjej & har tidigare hållt på med en 19-årig kille. Vi tvekade lite på varandras ålder, men vi båda var intresserade av varandra så vi gjorde ett försök & vi klickade direkt. Sedan tänkte vi inte så mycket på åldern, så länge vi hade varandra & var glada så var allt på topp. Han var oskuld, även jag med & det är vi fortfarande. Då vi aldrig hade sex under den tiden vi höll på.. 
Tänkte att om han är 19 år & oskuld, då lär han förmodligen inte utnyttja mig för sex. Och det hade han kunnat göra oavsett om han var oskuld eller inte, men det gjorde han inte som tur.
Han var den bästa jag någonsin hållt på med, men det tog slut. & jag har insett att jag vill ha en äldre kille i framtiden, då dom verkar vara mer mogna än dom killarna i min ålder jag har hållt på med. 
Och jag undrar, tycker ni det är konstigt eller fel om en 15-åring är tsm med någon som är 3-4 år äldre? :/


   
Citera

Det är inte fel, men inte riktigt optimalt heller. Det finns nog en del killar som bara kommer vara ute efter sex, medans alla inte kommer att vara det.


   
SvaraCitera

de funkar om 10 år alltså när han är 29 o du 25 vilket ja tycker ä jävligt underligt att då ser inte folk på de på ett konstigt sätt men är man tonåring är de tydligen konstigare..


   
SvaraCitera

Anledningen till att det är konstigt när man är 15 respektive 19 är att det händer extremt mycket på dessa år. Man är ju betydligt mer likasinnade mellan 25 och 29. Något ni kommer märka när ni blir äldre.


   
SvaraCitera