Aviseringar
Rensa alla

14 åring, sex med 20 åring?


Ämnesstartare

Träffat en 20 årig kille sen ganska länge tillbaka. Han och jag höll på ganska mycket och jag fick känslor för honom. Han är verkligen supersnäll mot mig och har aldrig tvingat mig till att göra något. Han har även sagt för ett tag sen att han ville att vi skulle väna lite med att ha sex. Idag när jag var med honom så hade vi sex och jag berättade det för min kompis. Min kompis blev heeelt chockad och tycker att han är superäcklig som hade sex med en som är mycket yngre än honom. 

Tycker ni att det är äckligt att en 14 åring och en 20 åring har sex? Allting var från början min ide och jag ville verkligen. Skulle han ha utnyttjat mig så skulle han nog haft sex med mig för flera månader sen. Litar verkligen på honom och förstår inte varför det isåfall skulle vara fel?


   
Citera
Kudhos

Det är äckligt för du är minderårig. Han är en vuxen man. Dessutom så finns det killar som är villiga att vänta tills tjejen ger sig. Det finns en risk att han utnyttjar dig för att få ha sex, även om han fick vänta och fick det att tro som att han inte vill först tills DU känner dig redo. 


   
SvaraCitera

I Sverige så har dom uppfunnit en lag som vill att folk är 15+ innan dom har sex med sådana som är över det. Så fel skulle det vara enligt lagen. Vet inte om det vart äckligt på något sätt men det vart inte tillåtet Ledsen


   
SvaraCitera

Jag tycker inte det är äckligt, utan om ni verkligen tycker om varandra så är det inte fel på det sättet, tycker jag. Men som sagt, enligt lag får ni ju inte göra det.


   
SvaraCitera

Äckligt tycker jag inte. Däremot tycker jag han är korkad som tar en sådan risk. Inte värt att eventuellt åka fast eller att ha det i sitt belastningsregister i många år.


   
SvaraCitera

Att döma av dina trådar har du redan haft oskyddat sex flertalet gånger. Läser flera trådar där du pratar om att du haft sex och att du är orolig för att bli gravid. Enligt dina egna uppgifter har du tidigare dessutom blivit sexuellt ofredad av en 19-åring. Du har också skrivit trådar där du frågat hur mycket sprit du klarar av att konsumera. 

Du är allt en synnerligen vild 14-årig flicka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walks In:
Att döma av dina trådar har du redan haft oskyddat sex flertalet gånger. Läser flera trådar där du pratar om att du haft sex och att du är orolig för att bli gravid. Enligt dina egna uppgifter har du tidigare dessutom blivit sexuellt ofredad av en 19-åring. Du har också skrivit trådar där du frågat hur mycket sprit du klarar av att konsumera. 

Du är allt en synnerligen vild 14-årig flicka. 

Hahaha...vet inte var jag annars ska få svar vettu xd


   
SvaraCitera

Honduvett:

Hahaha...vet inte var jag annars ska få svar vettu xd

Jag anar ugglor i mossen.


   
SvaraCitera

Tycker du ska vara MYCKET försiktig, för om du tänker; om du var 20, skulle du vara intresserad av en som är sex år yngre? När du lärde dig att läsa började han på högstadiet. Det är en stor risk att han bara gör det för sex, men självklart finns det en chans att han har känslor för dig med. 
Glöm inte att skydda dig, inte kul att berätta för föräldrarna att man åkt på klamydia (eller värre), särskillt inte när man är 14


   
SvaraCitera

äkta kärlek har ingen ålder eller färg kom ihåg det :3


   
SvaraCitera

ja, sex är äckligt.


   
SvaraCitera

Åldern är bara en siffra, precis som sex är. *badunmfis*


   
SvaraCitera

20-åringen är ett creep om han vill ha sex med en mycket yngre. Inte en sån du vill ha något att göra med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten plutt:
Tycker du ska vara MYCKET försiktig, för om du tänker; om du var 20, skulle du vara intresserad av en som är sex år yngre? När du lärde dig att läsa började han på högstadiet. Det är en stor risk att han bara gör det för sex, men självklart finns det en chans att han har känslor för dig med. 
Glöm inte att skydda dig, inte kul att berätta för föräldrarna att man åkt på klamydia (eller värre), särskillt inte när man är 14

Använder dubbelt upp med skydd så finns ingen chans att jag får någon könssjukdom eller blir gravid...


   
SvaraCitera

illegal 


   
SvaraCitera