Aviseringar
Rensa alla

10 saker om dig själv


Ämnesstartare

Skriv 10 saker om dig själv

 


   
Citera

Handbollsspelare 

Sjuk i huvudet

Pervers 

Enormt fan av pewdiepie 

Livrädd när jag spelar skräckspel

Läskig

Dansk 

Svårt för att komma på 10 saker om mig

Älskar dansk musik 

Alkolist på deltid 


   
SvaraCitera

1. Är tyvärr ofta väldigt lättkränkt.

2. Tänker solidariskt.

3. Är aldrig aggressiv.

4. Varit med i tidningen.

5. Håller ordning och reda omkring mig.

6. Står hellre ut  än att avbryta något trots att det är jobbigt.

7. Musicerar ofta på min fritid.

8. Hade i dagsläget hellre haft en intellektuellt stimulerande konversation än att ha samlag.

9. Jag är deppigare än jag utger mig för att vara.

10. Jag ljuger nästan aldrig, men jag säger lika sällan hela sanningen. 


   
SvaraCitera

1. Teknisk

2. Ganska egoistisk

3. Gillar utbildning i ren allmänhet

4. Gillar att driva projekt och peka med hela handen

5. Gillar djur, mina favoriter är kameler, gamar, höns, getter och ankor

6. Föredrar att dricka kaffe i trägårn med mor min än att festa

7. Har ett stort tålamod med att lära människor, men har lite tålamod för de som inte vill

8. Är förhållandevis svårtkränkt, tar inte saker och ting på för stort allvar

9. Avskyr fisk, förstår inte hur folk kan äta det

10. Är en nörd och tar gärna med mig jobbet hem


   
SvaraCitera
Kudhos

  1. När jag blir insatt i något så vill jag inte bara "titta på", utan jag vill förstå och göra samma saker själv. Det är så jag kom in i programmering, grafisk design, började leka i musikprogram, och liknande. Jag hittar något jag gillar, då vill jag se hur det går till och hur det fungerar.
  2. Jag är omöjlig att placera mig politiskt. Och det gör mig glad. 
  3. Har aldrig rökt en cigarett eller tagit en prilla snus. Inte ens testat.
  4. Jag hade kontrollbehov förut, men det har jag släppt när jag började må bra igen. 
  5. Jag har svårt med människor som faller ner i stereotyper in i varje detalj. Jag uppmuntrar individualism högt.
  6. Jag är aldrig aggressiv (Snor den från empati).
  7. Har lätt att anpassa mitt beteende och mig själv till situationen. 
  8. Gillar djur mer än människor. 
  9. Jag brukar hitta på argument och debatter i mitt egna huvud när jag har tråkigt (Typ vänta på bussen, eller gå hem från gymmet). Vet inte varför.
  10. Jag har en rädsla, och det skulle vara att förlora ett av kroppens sinnen. T.ex bli blind, döv, eller tappa luktsinnet, eller smaksinnet. Jag skulle nog inte kunna leva som blind, vetandes att jag får aldrig se min partner eller världen. Eller döv, veta att musiken kommer aldrig tillbaka. Folks skratt heller. 

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger vad jag tycker

Jag e brunett

Mina kompisar tycker jag är pinsam när jag går fram till random killar o pratar med dem

Jag älskar samirs mage

Jag älskar blåa,gråa och gröna ögon

 Jag Är mig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag brukar slå killar som tafsar

 

Jag är ganska kort
Jag hatar otrogna personer
Jag har guldbruna ögon
XD


   
SvaraCitera
  1. Jag känner att det är oerhört viktigt att utvecklas och ta sig framåt
  2. Jag älskar djur och natur
  3. Är för det mesta seriös men jobbar på att bygga upp min lättsamma sida
  4. Ridning är det bästa jag vet
  5. Jag är väldigt intresserad i psykologi och vill gärna förstå andras beteenden
  6. Har lätt för att bygga upp ett överseende med andra men inte med mig själv
  7. Jag har Megan Fox-tummar
  8. Har lätt för att ge komplimanger och berömma andra
  9. Tycker om skådespeleri
  10. Vågar sällan prata med snygga killar

   
SvaraCitera

älskar att vara sarkastisk osv så ibland kan ja ha svårt för att va allvarlig

fucking hatar lärare som ger läxor över lovet (som 🙂 jag 🙂 har 🙂 fått 🙂 nu 🙂 )

jag är "överstressad" och kan aldrig bara slappna av

jag vill resa runt i världen så mycke jag kan

har verkligen no idea vad jag vill jobba med i framtiden och har då verkligen ingen aning vilken gymnasielinje jag ska ta senare

vill bo i australien

är blyg med personer som man t.ex. gått i skolan med hela sitt liv o aldrig pratat med men med helt random personer eller någon jag precis träffat är jag inte blyg med

datamusen fastnade precis o ja fick damp o starta om datan o blev överlycklig över att detta inte försvann

varje vecka säger jag "NU SKA JA TAMEJFAN VA NYTTIG" opps extrapris på marabou på ica ajdå där försvann att vara nyttig

jag spelar fotboll och brukar spela innebandy på vintern


   
SvaraCitera

1. Älskar att spela gitarr, men är egentligen ganska dålig om man ser till hur länge jag har spelat. 

2. Jag har väldigt svårt att identifiera mig med något Svenskt parti som finns idag rent politiskt då jag är social-liberal. 

3. Är väldigt nostalgisk av mig när det kommer till gamla barnprogram, tv-program etc. 

4. Gillar problemlösning, bland annat programmering är ett sätt för mig att få utlopp för detta. 

5. Har ganska lätt för att döma ut människor, vilket ganska ofta nog kan vara både en nackdel och ses som en smula otrevligt. 

6. Även om jag kan uppskatta andras umgänge så är jag lite av en enstöring. Gillar att ha tid för mig själv för att tänka och resonera, lägga tid på det som just jag vill göra. Har därför svårt att se mig själv i en traditionell parrelation. 

7. Jag är fast besluten om att aldrig skaffa barn och överväger även att sterilisera mig. 

8. Har ganska lätt att läsa av vad som förväntas av mig på exempelvis arbetsplatser och anpassa mig efter detta. 

9. Är inget stort fan av religion har har svårt att ta bokstavstroende människor på fullt allvar. 

10. Jag kan spela "Concerning Hobbits" på flöjt. För övrigt enda låten jag kan spela på flöjt. Party


   
SvaraCitera

1. Jag har svårt för att gå upp ur sängen på morgonen.
2. Jag har aldrig festat.
3. Jag är rädd för alkohol.
4. Jag är ganska ensam av mig.
5. Jag blir pinsamt glad och uppspelt när någon vill umgås...
6. Jag har ett ärr i pannan sen när jag sprang in inen dörr när jag var liten.
7. Saker jag hittar på spårar ur ganska lätt.
8. Jag tycket att dålig ljudkvalitet är ett utav de mest irriterande sakerna som finns.
9. Jag älskar headsets, har haft över 30 st.
10. Jag lyssnar på musik ca 10 timmar om dagen.

 


   
SvaraCitera

Buddah: 2. Jag har väldigt svårt att identifiera mig med något Svenskt parti som finns idag rent politiskt då jag är social-liberal.

Folkpartiet?


   
SvaraCitera

empati: Folkpartiet?

Folkpartiet är ungefär lika liberala som vänstern. Galen


   
SvaraCitera

Buddah:

Folkpartiet är ungefär lika Liberala som Vänstern. Galen

Nä, inte direkt, de är definitivt mer liberala än vänstern och jag tror de är närmast det man kan kalla socialliberalism inom svensk politik. 


   
SvaraCitera

empati: Nä, inte direkt, de är definitivt mer liberala än vänstern och jag tror de är närmast det man kan kalla socialliberalism inom svensk politik.

Det är ingen större bedrift att vara mer liberal än vänstern. Men ja, Folkpartiet är ett av de partier som är mest liberala i Riksdagen. Dock så säger det egentligen ganska lite. 

Jag hade stora förväntningar på Liberaldemokraterna när de kom, men dessvärre så dog det partiet ut helt.


   
SvaraCitera