Aviseringar
Rensa alla

100 år i samma rum


Ämnesstartare

Läste en tråd på flashback häromdagen jag tänkte kanske kunde vara kul att köra en variant här med;

Du blir alltså tvingad att vara instängd i ett rum i 100 år.Du kommer inte åldras och du kommer heller aldrig bli hungrig eller törstig. Rummet är 5*5*5 m. Du får köpa vad du vill för 100.000 kr att ha med dig in. Du har ingen som helst kontakt till omvärlden och kan därför inte ha internet. 
[..] Vad skulle ni ta med er och varför? 
(tiden utanför rummet står stilla)


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Om inga kommunikationsmedel som internet är tillåtna, så någonting ... annat som utplånar verkligheten och får en att känna sig som om man lämnar rummet ibland, som får en att drömma och sväva iväg. Vad som nu kan göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexdockor


   
SvaraCitera

ett antikvariat kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Om inga kommunikationsmedel som internet är tillåtna, så någonting ... annat som utplånar verkligheten och får en att känna sig som om man lämnar rummet ibland, som får en att drömma och sväva iväg. Vad som nu kan göra det

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Om inga kommunikationsmedel som internet är tillåtna, så någonting ... annat som utplånar verkligheten och får en att känna sig som om man lämnar rummet ibland, som får en att drömma och sväva iväg. Vad som nu kan göra det

Droger. Men jag tror det kan bli svårt att hålla sig konstant full/berusad på 1000 kronor om året. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en grym gitarr o lite munspel o sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en liten trädgård


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o en dildo ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske papper o pennor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ronja Rövardotter. Speciel Edition.


   
SvaraCitera

en båt


   
SvaraCitera

en liten båt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Droger. Men jag tror det kan bli svårt att hålla sig konstant full/berusad på 1000 kronor om året. 

Man får ta med sig saker så att man kan odla eget Rullar ögonen Andra droger kan kanske vara svårr att ta med sig större mängd av pga kostnad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Man får ta med sig saker så att man kan odla eget Rullar ögonen Andra droger kan kanske vara svårr att ta med sig större mängd av pga kostnad 

Mjo, på 5x5x5 meter borde det ju gå. Kan dock bli svårt att få allt att räcka i 100 år, kan tänka mig att man behöver växtnäring n shit.


   
SvaraCitera