Aviseringar
Rensa alla

100 år i samma rum


Ämnesstartare

Inget internet, inget liv. D.v.s. Jag köper ett vapen jag kan skjuta mig själv med där inne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre saker för att inte bli galen: Ett stort antal böcker i så kompakt format som möjligt. En tålig men skön säng. En växt i burk som har kretslopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
o en dildo ofc

Vrf inte istället skära av min kuk och stoppa upp den :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Vrf inte istället skära av min kuk och stoppa upp den :/

trodde inte du ville de ju :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror jag skulle haft med mig en våningsäng för att få större yta på golvet, tv borde man ha med sig, och usb-minne/skivor med extremt mycket dokumentärer och filmer på
Jag hade nog haft med mig en del lexikon in, på olika språk, massvis med läroböcker och sådant. Hade köpt ett tält för att odla gräs.
Jag hade tagit med mig en riktigt skön fåtölj också. En kortlek. Tv-spel. Lite hygienprylar. 


   
SvaraCitera
keynan

En massa böcker och gitarr eller piano, så man kan lära sig spela. det viktigaste blir att sysselsätta sig så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarr eller liknande hade inte varit helt fel nej, så hade man kunnat skapa sin egna musik. Musik måste man ju ha med sig på något vis, man får skaffa spotify premium i hundra år hehe


   
SvaraCitera
reben

rakblad o ett rep o ett svärd o en pistol o en bomb ksk


   
SvaraCitera
keynan

reben:
rakblad o ett rep o ett svärd o en pistol o en bomb ksk

Oj. du lär inte bli attackerad i rummet, om inte du vill skåda själv.


   
SvaraCitera
reben

keynan:

Oj. du lär inte bli attackerad i rummet, om inte du vill skåda själv.

vill helst inte skåda mig sj


   
SvaraCitera
keynan

reben:

vill helst inte skåda mig sj

så vad hade du tänkt använda de till, rakblad kan jag förstå men bomben är lite skrämmande. tror ändå inte att en människa kan klara sig så lång utan andra. man blir galen, kanske om rummet var större.


   
SvaraCitera
reben

keynan:

så vad hade du tänkt använda de till, rakblad kan jag förstå men bomben är lite skrämmande. tror ändå inte att en människa kan klara sig så lång utan andra. man blir galen, kanske om rummet var större.

vill ha alternativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vilka sjuka fantasier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
usch vilka sjuka fantasier

vad menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det fönster i rummet?

Annars så finns det inget solljus = ingen energi till levande varelser. Går alltså inte att odla någonting där inne och man blir deprimerad.

Inget internet = Inga nya filmer/musik över huvud taget. 

Hade gjort som S3on och tagit med mig ett vapen så jag kunde ta livet av mig.


   
SvaraCitera