Aviseringar
Rensa alla

1000 Kilo Lättare-


Ämnesstartare

isola:

ja skrev ej att du skulle heh

Nej jag vet, du fråga om dom sa att jag skulle snacka med min bror då svarade jag bara på det haha Glad


   
SvaraCitera

Jollikollilolli:

Nej jag vet, du fråga om dom sa att jag skulle snacka med min bror då svarade jag bara på det haha Glad

Nä frågade om de sade att _de_ skulle prata med honom


   
SvaraCitera

Zymba:

Öh. Det värsta är väl ändå att det skett, sedan är det väl självklart att föräldrarna bör få reda på det. 

Blivande_japan:

ja, i en sånhär situation är föräldrarnas känslor det som kommer först!
Rullar ögonen

ont, bra ts! hoppas du får allt stöd och hjälp du behöver

Jollikollilolli:

Det var inte kul för mig heller att hålla allt inne i 9 år, 
ja jag bryr mig om mina föräldrar men det var inte mer än rätt att berätta. 

Menade med tanke på att det hände av ett syskon.. Jävla IQ badbollare


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Menade med tanke på att det hände av ett syskon.. Jävla IQ badbollare

Hörru, det där sista var lite väl onödigt. Skärpning.

Ja, jag förstod att det var det du syftade på, men känns ändå som en väldigt konstig reaktion på det TS berättar. Hon har äntligen vågat berätta om det hemska hon varit med om och är glad att hon vågade det, och det första du säger är "buhu stackars föräldrar"? Det känns bara som väldigt felriktat fokus.


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Menade med tanke på att det hände av ett syskon.. Jävla IQ badbollare

säker på att det inte är din egen iq du precis uttalade dig om? ditt ursprungsinlägg bestod av ett väldigt onödig och korkat utspel som i värsta fall får ts att känna skuld, vilket är väldigt onödigt i sammanhanget. det säger sig självt att det är tungt att höra en sån sak som förälder, men det kommer alltid vara tyngre för offret.


   
SvaraCitera

Zymba:

Hörru, det där sista var lite väl onödigt. Skärpning.

Ja, jag förstod att det var det du syftade på, men känns ändå som en väldigt konstig reaktion på det TS berättar. Hon har äntligen vågat berätta om det hemska hon varit med om och är glad att hon vågade det, och det första du säger är "buhu stackars föräldrar"? Det känns bara som väldigt felriktat fokus.

Skrev på hans första inlägg om detta xD


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Starkt av dig. 


   
SvaraCitera