Aviseringar
Rensa alla

16 år med kuk komplex


Ämnesstartare

önskar verkligen att jag hade en större kuk, den är på 16cm lång och 11cm tjock men duger verkligen de?? kommer den fortsätta växa?? har alltid läst och hört att tjejer vill ha kukar som är minst 18 cm långa och ganska tjock.... och bland killarna så hör man "16 cm är inte så mycket faktiskt" men jag har en flickvän som säger att hon älskar den och säger att den är perfekt  men vet inte om hon bara säger så eller verkligen är de, har dessutom blivit utskrattad för den i omklädningsrummet osv... (tror på att den ser bra ut iallafall)


   
Citera

öh det är ju typ ultimat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
öh det är ju typ ultimat

16cm lång och 11 tjock är väl inte ultimat?? speciellt inte när man hör hur alla vill ha STORA snopparFörvirrad de är ju inte "litet" men inte tillräckligt för att bli perfekt?Skeptisk


   
SvaraCitera

Tjejer vill ha killar som inte särskriver 🙂 


   
SvaraCitera

Hahaha utskrattad i omklädningsrummet?


   
SvaraCitera

Det är lungt. Det där är typ en grey som inte är så viktig. Många tjejer föredrar din storlek. Vissa klarar inte ens av att ta enot en större dumle där inne då deras vaginor inte är tillräckligt djupa. Sök på typ "huge cock in tiny teen pussy" så ska du få se hur de lider och männen får knapt får in den.


   
SvaraCitera

S3ON:
Tjejer vill ha killar som inte särskriver 🙂 

asså nu eru ute på djupt vatten


   
SvaraCitera

tråkigt att alla som växer upp nu e dumma i huvudet, du blir snart smart


   
SvaraCitera

pimpim1997: , har dessutom blivit utskrattad för den i omklädningsrummet osv

hade du stånd i omklädningsrummet?


   
SvaraCitera

tycker det låter bra. 


   
SvaraCitera

vadå d är ju fett stor skillnad på slak och erigerad också+vad fan spelar d för roll, skulle ngn brud skratta åt dig vill du ändå inte ligga med en sådan idiot

puss hej


   
SvaraCitera
reben

om du gick omkring med stånd i omklädningsrummet kan jag tänka mig att det inte var din storlek de skrattade åt.


   
SvaraCitera

16 är typ ultimat


   
SvaraCitera

Jag tror 16/11 är ganska nära det svenska genomsnittet för en fullvuxen kuk. Låt dig inte luras av de välväxta killarna i p-rullar. Dom är just utvalda till porrstjärnor just för att de har extremt stora kukar. 

Vad beträffar tjejernas önskemål om kukstorlek så är min personliga erfarenhet att de hellre föredrar en grov (tjock) kuk än en lång kuk. Det finns ju trots allt en viss begränsning innan kuken "bottnar" vad beträffar längden medans däremot tjockleken (grovleken) är tämligen obegränsad eftersom ett barn ska kunna komma ut samma väg.


   
SvaraCitera

Jag tror inte de flesta tjejer bryr sig om ifall den är 16 eller 18cm. De bryr sig nog mer om vem du är^^


   
SvaraCitera