Aviseringar
Rensa alla

16 år utan kille?


Idek
 Idek
Ämnesstartare

Känner mig så jäkla udda för att jag är 16 o aldrig haft sex eller ett riktigt förhållande. Två av mina kompisar har haft förhållande såvitt jag vet, så förstår inte riktigt varför jag känner mig konstig då ingen annan av mina kompisar har haft det. Men är det udda? Eller överdriver jag bara?


   
Citera

Tat lugnt, själv är jag en kille på 19år och är fortfarande oskuld, du är bara 16, det är inte konstigt att man har sex förens senare i livet. Jag personligen tycker att det viktigaste är att jag får ihop det med en tjej som jag gillar än att ha sex med någon ramdom bara för att bli av med oskulden. Jag personligen tycker att det är finare att vara oskuld en längre tid i livet och vänta på den rätta än att stressa och få ihop med med nån bara för att.


   
SvaraCitera

Du överdriver. Livet börjar ej på riktigt förrns en fyller 30. 


   
SvaraCitera

Det ä inget å stressa över. Jag är snart 16 och känner ingen stress över att jag ska bli av med oskuld eller hitta gf... Jag tar det när det kommer Tumme upp


   
SvaraCitera

sex är ingen bigdeal imo lol


   
SvaraCitera

lurifax69:
sex är ingen bigdeal imo lol

då har du aldrig haft riktigt bra


   
SvaraCitera
Swork

Är tjej, fyller snart 19 och är singel och oskuld. Ser ingen mening med att stressa. Jag väntar tills jag hittar killen jag trivs med och det känns rätt. Take a chill pill, dra ut på äventyr och gör det du gillar medan du väntar.


   
SvaraCitera

är 20 fyller 21 i höst och oskuld. men ja funderar inte så mkt på de utan låter saker ske när de sker


   
SvaraCitera
lok501

Vet hur det känns! Don't worry though! Det är så puberteten fungerar. Mitt tips är bara att försöka låta bli att tänka på det och att ta det som det kommer.

Jag vet att statestik och ord inte hjälper och att man tror att inget kommer få det att kännas bättre än att det händer, men så är det ej


   
SvaraCitera

filmjölk:

då har du aldrig haft riktigt bra

Och hur vet du det ? 


   
SvaraCitera
duden

Jag är 17 år och har aldrig haft ett riktigt förhållande Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Är 18 och aldrig haft ett förhållande


   
SvaraCitera

lurifax69:

Och hur vet du det ? 

om du verkligen älskar den personen du har sex med, alltså verkligen tycker om, då blir det något annat än bara sex


   
SvaraCitera
mens
 mens

filmjölk:

om du verkligen älskar den personen du har sex med, alltså verkligen tycker om, då blir det något annat än bara sex

Det behöver ju dock inte vara bra sex för det


   
SvaraCitera

filmjölk:


om du verkligen älskar den personen du har sex med, alltså verkligen tycker om, då blir det något annat än bara sex

Dat logic 


   
SvaraCitera