Aviseringar
Rensa alla

16 åring röka gräs?


kentahding:

jag måste inte få i mig substanser för att njuta av livet, jag kan göra det utan. Precis som att man kan ha kul utan alkohol, men dock så blir det MER kul med alkohol.. Jag kan njuta av livet utan CB men jag njuter ännu mer när ja röker. Det var så jag mena

Skrattade lite för mig själv, var precis så för något år sedan. You do you! 


   
SvaraCitera

Rök gräs om du vill men om du utnyttjar skattepengar på grund av det kan du dra åt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Rök gräs om du vill men om du utnyttjar skattepengar på grund av det kan du dra åt...

ja sköter de diskret 🙂


   
SvaraCitera

borde väl låsa trådar som handlar om olagliga preparat 


   
SvaraCitera

handendärnissen:
borde väl låsa trådar som handlar om olagliga preparat 

nej det borde man inte, speciellt inte när det handlar om riskerna med användandet

kentahding: jag måste inte få i mig substanser för att njuta av livet, jag kan göra det utan. Precis som att man kan ha kul utan alkohol, men dock så blir det MER kul med alkohol.. Jag kan njuta av livet utan CB men jag njuter ännu mer när ja röker.

det är lätt att blir mer än 2 gånger i veckan efter en viss tid

nu har inte jag rökt väldigt stora mängder, men effekterna blir ganska 'myeh' när man röker en hel vecka.
så lägg ner med det regelbundna, det blir jobbigt när du börjar plugga/jobba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

nej det borde man inte, speciellt inte när det handlar om riskerna med användandet

det är lätt att blir mer än 2 gånger i veckan efter en viss tid

nu har inte jag rökt väldigt stora mängder, men effekterna blir ganska 'myeh' när man röker en hel vecka.
så lägg ner med det regelbundna, det blir jobbigt när du börjar plugga/jobba

pluggar redan å jobbar ibland, de funkar hur bra som helst 


   
SvaraCitera

well fuck me


   
SvaraCitera

hur ska man då försöka avråda dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som ja sa, ja har inte märkt något negativt


   
SvaraCitera

jo jag förstår dig
men riskerna finns

i värsta fall blir du tagen av polisen


   
SvaraCitera

kentahding:

ja sköter de diskret 🙂

YOUNG RICH NIGGA SMOKING WEED WHEN I WANNA


   
SvaraCitera

tycker man bör vänta tyills man är 20 iaf så at hjärnan inte kan ta lika mycket skada


   
SvaraCitera
Lounge

man kan bli beroende av cannabis och det verkar inte kul direkt, som alla andra beroenden

sömnlöshet, nedstämdhet, svårt att koncentrera sig om man inte röker på

så jag skulle väl säga: rök med måtta om du nu ska röka. bra att du reflekterar över det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
man kan bli beroende av cannabis och det verkar inte kul direkt, som alla andra beroenden

sömnlöshet, nedstämdhet, svårt att koncentrera sig om man inte röker på

så jag skulle väl säga: rök med måtta om du nu ska röka. bra att du reflekterar över det!

jo ja tänker på det rätt så mycket. Men jag kommer fortsätta röka så länge jag inte märker något negativt med det. Som sagt jag är verkligen inte beroende och kan vara utan det lätt, när jag märker att gräset börjar styra så lägger jag av


   
SvaraCitera

Jag tror ju definitivt INTE att det är nyttigt att röka majja varje dag oavsett om du är 16 år eller det dubbla dvs 32 år. Blandar du med tobak så är det ÄNNU VÄRRE. 

Har du funderat på att gå över till vaporizer? Då sparar du i vart fall lungorna. 


   
SvaraCitera