Aviseringar
Rensa alla

EU lägger näsan i snuset


mrman:

Snus luktar bajs så bra om det försvinner

Vilket jävla "argument".

Det är ett korkat förslag. Beroendet försvinner inte enbart för att man plockar bort substansen, begriper ju vem som helst. Jag ser hellre att vi plockar bort cigaretterna, om det nu ska plockas bort någonting. Det är egoistiskt att röka. Äckligt som tusan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Vilket jävla "argument".

Min åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Min åsikt.

Bara för att du personligen inte gillar att lukta på snus så betyder väl inte det att det ska försvinna för alla, inkl. de som GILLAR det. Jävligt dumt sagt. Om jag är bög och inte gillar tjejer så skulle väl inte det vara anledning att rösta för att förbjuda heteroporr för de som gillar att titta på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Jävligt dumt sagt

Jag ser gärna att snuset försvinnet då jag inte har någon som helst användning för snus. Det är min personliga åsikt ja och den står jag för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jag ser gärna att snuset försvinnet då jag inte har någon som helst användning för snus. Det är min personliga åsikt ja och den står jag för.

Jag, som inte heller gillar snus, tycker att det borde stanna kvar eftersom det inte skadar och många tycker om det. Vad är du för slags egoist egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Vad är du för slags egoist egentligen?

Det spelar väll ingen roll för din del hur jag är [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det spelar väll ingen roll för din del hur jag är

Jag hoppas att det du gillar förbjuds bara för att någon som har makt personligen inte tycker så mycket om det. Typ din favoritläsk eller porr.


   
SvaraCitera

KungYxe:

Jag hoppas att det du gillar förbjuds bara för att någon som har makt personligen inte tycker så mycket om det. Typ din favoritläsk eller porr.

Visst, internetforum i all ära, men kan du sluta vara en sådan irriterande jäkel?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KungYxe:

Jag hoppas att det du gillar förbjuds bara för att någon som har makt personligen inte tycker så mycket om det.

Det jag gillar är redan förbjudet men det skiter jag i. Tankar ner lika mycket upphovsrättsskyddat material iaf.


   
SvaraCitera

Ja vi hoppas det försvinner så gnäller vi lite på regeringen sen när jobben försvinner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Visst, internetforum i all ära, men kan du sluta vara en sådan irriterande jäkel?!

Va? Jag har knappt gjort några inlägg här. Du misstar mig nog för någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Beroendet försvinner inte enbart för att man plockar bort substansen, begriper ju vem som helst. Jag ser hellre att vi plockar bort cigaretterna, om det nu ska plockas bort någonting. Det är egoistiskt att röka. Äckligt som tusan.

Snuset blir heller inte mindre giftigt för att man gör så att det innehåller 85% tobak istället för 50% som det innehåller nu.

Håller i allafall med. Förutom att cigg är giftigare, som sprider rökare det här giftet omkring sig då de röker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ett mycket bra förslag.

Personer som inte vårdar sin kropp utan väljer en destruktiv livsstil utgör ett problem för den offentliga vården. Det blir väldigt dyrt att behandla dessa personer och därför är det viktigt att staten arbetar på ett sätt som försvårar situationen för narkotikaanvändaren. Det blir då inte lika attraktivt att äntra en livsstil som omfattar regelbunden användning av narkotika, det leder förhoppningsvis till att ett antal personer väljer att avsluta sitt narkotika användande, vilket på sikt leder till underlättande i den offentliga vården.

Det är sorgligt att trådskaparen missförstår EU, EU består inte av någon överhet utan av sakkunniga personer som arbetar ansträngt med att underlätta tillvaron för medborgarna i Europa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är ju ännu en anledning till att lämna EU. Hade folkomröstningen ägt rum idag när vi har sett alla idiotiska beslut EU kommit med så hade det blivit ett rungande nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papperssoldat:

Det blir då inte lika attraktivt att äntra en livsstil som omfattar regelbunden användning av narkotika,

Sedan när är snus narkotikaklassat?


   
SvaraCitera