Aviseringar
Rensa alla

Eu moped körkort 2010


Ämnesstartare

Hej jag har en fråga jag ska snart göra mitt prov till eu moped i sommar med upkörning.är provet svårt??!jag är inte precis den smartaste ://


   
Citera

Det är för enkelt, vem som helst klarar det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att höra fast jag såg en sida att det bara var 1av5 som klarade det LOOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du menar ändå med de nya reglerna vä??


   
SvaraCitera

donald:

var 1av5 som klarade det LOO

skitsnack.
typ 1 på 100 som kuggar kanske


   
SvaraCitera

Ja, knappt någon kuggar, om du är osäker så kan jag iafall tala om för dig att du kommer få en bok av dom så du kan plugga till provet också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är så grymt onödigt med de nya reglerna, körkortet blir svindyrt och sen får man ändå bara köra 50km/h eller är det fortfarande 45? har för mig att jag läst att de höjt :S


   
SvaraCitera

qwertyuiop:

tycker det är så grymt onödigt med de nya reglerna, körkortet blir svindyrt och sen får man ändå bara köra 50km/h eller är det fortfarande 45? har för mig att jag läst att de höjt :S

Men med tanke på vilka idioter som skulle kunna köra så tycker jag att det borde bli ännu svårare att få ett kort.


   
SvaraCitera

Tula:

Det är för enkelt, vem som helst klarar det...

Inte nu längre när de har infört körkort. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte nu längre när de har infört körkort. [cute]

Haha, ett körkort som vilken person som helst klarar.


   
SvaraCitera

Det är väldigt tardigt att överhuvudtaget göra sig besvär att ta det.


   
SvaraCitera

passaro:

Det är väldigt tardigt att överhuvudtaget göra sig besvär att ta det.

Vadårå?


   
SvaraCitera

Resultat:

Vadårå?

Han kommer antagligen börja övningsköra med bil snart och glömma den där tråkiga mopeden.


   
SvaraCitera

passaro:

Han kommer antagligen börja övningsköra med bil snart och glömma den där tråkiga mopeden.

Blir lättare att greja körkort om man redan har trafikerfarenhet [no-no] + att moppen var ju fan meningen med livet när man var 15. [blush]


   
SvaraCitera

Resultat:

Blir lättare att greja körkort om man redan har trafikerfarenhet [no-no] + att moppen var ju fan meningen med livet när man var 15. [blush]

Cykla.
Lulz. WT-fjortis.


   
SvaraCitera