Aviseringar
Rensa alla

EU vill förbjuda lagliga vapen


Ämnesstartare

stoner:

Menar du att ett par terrorister mördade 129 personer under några minuter med jaktgevär på Bataclan?

Ja. De hade fyllt i alla papper etc också innan de utförde dådet, för att vara på den säkra sidan.

thl*kt N.:

ja men då får väl livet vara en skam då 🙁

men du, nu vet jag inte hur pass hardcore du är men när samhället brakar samman så kan du väl ta dig hit upp, vi ska starta en ruthless militia och ta över lite turf. Det kommer vara som Fallout up in dis bitch. Tänk The Warriors typ, fast med American History X-curb stomping. Men med afro givetvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
men du, nu vet jag inte hur pass hardcore du är men när samhället brakar samman så kan du väl ta dig hit upp, vi ska starta en ruthless militia och ta över lite turf. Det kommer vara som Fallout up in dis bitch. Tänk The Warriors typ, fast med American History X-curb stomping. Men med afro givetvis.

jag är 100 % hardcore och den mest äkta personen på jorden. du tror att det är du som är det eller? vi får lösa det med nån dum tävling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

jag är 100 % hardcore och den mest äkta personen på jorden. du tror att det är du som är det eller? vi får lösa det med nån dum tävling.

det säger jag inte, men du måste vara villig att walk the line om du ska vara med. Det här är en ny era av vårt land Sverige, glöm alla högskolepoäng, frånochmed snart är det konserver och blodspill vår tillvaro kommer kretsa kring


   
SvaraCitera

Tickstart:
men du, nu vet jag inte hur pass hardcore du är men när samhället brakar samman så kan du väl ta dig hit upp, vi ska starta en ruthless militia och ta över lite turf. Det kommer vara som Fallout up in dis bitch. Tänk The Warriors typ, fast med American History X-curb stomping. Men med afro givetvis.

Jag är på


   
SvaraCitera

Men vafan nu kommet jag bli olaglig för jag kommer aldrig att ge upp vapen specielt hel och halv atomaterna så är det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

det säger jag inte, men du måste vara villig att walk the line om du ska vara med. Det här är en ny era av vårt land Sverige, glöm alla högskolepoäng, frånochmed snart är det konserver och blodspill vår tillvaro kommer kretsa kring

sluta förolämpa mig. klart jag är på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bob_hop:
Men vafan nu kommet jag bli olaglig för jag kommer aldrig att ge upp vapen specielt hel och halv atomaterna så är det bara

det är redan olagligt att vara en riktig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alright. Vi kommer behöva gå ut starkt om vi ska kunna bli rekryterade av Bert Karlsson (vilket är slutmålet). Bert Karlsson står för alla privata initiativ när staten failar (flyktingförläggningar etc etc), och vi behöver etablera oss i Norrbotten så att han kanske anställer oss som en filial kontra att bara utrota oss.
Vi har funderat på det här.


   
SvaraCitera

Juste jag vill ha dynamot och ett kraftfullt vapen så är jag nöjd och det blir bra sprängningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kommer inte vara de enda aktörerna på marknaden efter att polisen har sagt upp sig.. It's gon' be El Salvador all over this son bitch.


   
SvaraCitera

Men vi tar över norrland right?


   
SvaraCitera

EU ska fan sluta lägga sig i deras medlemsländers lagar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är planen.


   
SvaraCitera

Okej när allt händer så hittar ni mig högt upp i något berg


   
SvaraCitera

Jag hatar Eu med en passion.


   
SvaraCitera