Aviseringar
Rensa alla

Europa muslimskt inom några decennier


Ämnesstartare

Många vet troligen att alla västerlänningar föder få barn och att invandrare (Främst muslimer) föder väldigt många barn jämfört med oss. Detta betyder att hela västvärlden kommer vara muslimskt inom några decennier. Vill ni bli äldre i en sån värld, vill ni att era barn och barnbarn ska växa upp i en sån värld?

Se denna oroväckande film.


   
Citera
Ämnesstartare

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH


   
SvaraCitera

Du vet väl att ateismen växer bra mycket mer än islam?

Och nu ger jag ett bättre svar än vad TS förtjänar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte faktiskt titta på videon men dog av skratt ungefär vid sekund sju eller så, så det gick inge bra [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns över 730 miljoner personer i europa (2005), och majoriteten av dem är inte muslimer (orkar inte leta reda på exakta siffror), så då lär kamelryttarna yngla av sig snabbare än flugor om de ska vara i majoritet inom ett par decennier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah vafan

alltsååå sheeriffffeeen, gå o dränk dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

NU HAG JAG POSTAT 500 KOMMENTATER!!! 600 HERE I COME [wink] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers][bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers] [bigcheers]

Det skulle vara dumt om ditt 500e inlägg blev det som ledde till en varning, eller hur?

Rensat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ändå flytta från Europa, hatar den här skithålan... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det skulle vara dumt om ditt 500e inlägg blev det som ledde till en varning, eller hur?

Du är så busig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det skulle vara dumt om ditt 500e inlägg blev det som ledde till en varning, eller hur?

Rensat

hehe [sad] förlåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH

Jag ser inte det roliga?

Insert name here:

Du vet väl att ateismen växer bra mycket mer än islam?

Islam växer fortfarande och det är ett världproblem.

Ad_Hoc:

så då lär kamelryttarna yngla av sig snabbare än flugor om de ska vara i majoritet inom ett par decennier

Du får tänka på all invandring också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Jag ser inte det roliga?

Beror på att det är din egen idioti som är så rolig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inledningen. 'the world is changing' och om inte det vore nog, fadeeffekt. [bigsmile]

Seriöst värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att du är som dödsguden fast utan allt snack om bhagavadgita och med en massa skumma youtubeklipp som islamofober spammar:F


   
SvaraCitera