Aviseringar
Rensa alla

Eurovision Snack!


Ämnesstartare

Hallå Hej!.

Det är ju Eurovision Vecka denna vecka och vilka tror ni vinner och har ni några favoriter,Själv är det Danmark 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Håller på Ungern och Grekland.


   
SvaraCitera

Ganon:
Håller på Ungern och Grekland.

Invandrare som bor där! Säker på att du hejar på dem??


   
SvaraCitera

gillar danmarks och åååå kommer inte ihåg vilka länder som sjunger vilka låtar. men det finns en del jag gillar. ogillar balladerna (passar ej i esc...) tycker röstningssystemet är lite konstigt men ser fram emot semifinal 2 imorgon och framförallt FINALEN på lördag. det blir fett


   
SvaraCitera

Har ej hört någon annan än Sveriges på radio (olyckligtvis, att jag har tvingats lyssna på sveriges asså) Sicken fjant den där idol-snubben. 


   
SvaraCitera

gillar litauen. vilken gullig kille.


   
SvaraCitera

Xisco:

Invandrare som bor där! Säker på att du hejar på dem??

man kan ju inte heja på danskan heller. hon har  ju bruna ögon. eurovision är inte vad det har varit.


   
SvaraCitera

Xisco:

Invandrare som bor där! Säker på att du hejar på dem??

Jag struntar i vilket land det är. Det enda jag bryr mig om i eurovision-sammanhang är ifall låten är bra.


   
SvaraCitera

Ganon:

Jag struntar i vilket land det är. Det enda jag bryr mig om i eurovision-sammanhang är ifall låten är bra.

Du gör Åkesson besviken 🙁


   
SvaraCitera

ceka92:
gillar litauen. vilken gullig kille.

vilken låt bidrar dom med?


   
SvaraCitera

turtle:

vilken låt bidrar dom med?


aw.


   
SvaraCitera

ceka92: aw.

jaha! jaa, gillar den med. gillar den där andra killen som sjunger att love kills over and over också


   
SvaraCitera

är inte helseriös om att han är min number one men han är så gullig.


   
SvaraCitera

turtle:

jaha! jaa, gillar den med. gillar den där andra killen som sjunger att love kills over and over också

jag med!


   
SvaraCitera

min favorit är dock anouk.

låg standard i år, tycker ni inte? 


   
SvaraCitera