Aviseringar
Rensa alla

Eurovision Snack!


Xisco:

Du gör Åkesson besviken 🙁

Hjärta

OnT: Danmarks låt är bra och tjejen är göllig men själva scenframträdandet känns lite som en Euphoria-efterapning med tanke på klädval och koreografi. Tycker dock fortfarande att det är ganska bra. Jag hejar nog på Grekland, Italien och Tyskland.


   
SvaraCitera

Xisco:

Du gör Åkesson besviken 🙁

Tror jag inte. SD har ju övergett nationalist-tänkandet för länge sen.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Så sjukt upprörd över att Montenegro inte gick vidare igår Ledsen


   
SvaraCitera

Ganon:

Tror jag inte. SD har ju övergett nationalist-tänkandet för länge sen.

Dagens skämt 🙂


   
SvaraCitera

Xisco:

Dagens skämt 🙂

Uppenbarligen vet du inte speciellt mycket om SDs politik, men det  är ju inte särskilt vanligt förekommande bland vänsterfolk.


   
SvaraCitera

Gillar Frankrike, Spanien, Italien; Danmark, Norge, Island, Tyskland m.fl. Bäst är nog Spanien, Frankrike eller Norge


   
SvaraCitera

Ganon: Tror jag inte. SD har ju övergett nationalist-tänkandet för länge sen.

Sverigedemokraterna har övergett nationalisttänket, åh herredjävlar.


   
SvaraCitera
penja

Kollade på ca 2 snabbrepriser av låtarna igår på kvalet. ingen tilltalade mig


   
SvaraCitera

Xisco:

Du gör Åkesson besviken 🙁

åkesson är nog snarare glad över att se dom i sina egna länder 🙂

Har ingen koll på de andras låtar, utöver att islands låt är framförd av en kompis kusin. Ska bli kul att se. Robin är grym i alla fall.


   
SvaraCitera

Jag utgår från att det fortfarande finns Balkanländer med tunga trumloopar och snygga kvinnor alternativt grånade halvoriginal/excentriker till gubbajävlar iförda plommonstop, i sånt fall håller jag på dessa.


   
SvaraCitera

Danmarks låt är pisstrist. 


   
SvaraCitera

Ganon:

Uppenbarligen vet du inte speciellt mycket om SDs politik, men det  är ju inte särskilt vanligt förekommande bland vänsterfolk.

Ja, jag märker hur mycket som är övergivet efter att SD'are visar sina rätta sidor med kvinnohat, invandrarhat osv.
Oh wait, kanske bara är några få rötägg som inte kan dra ner resten av SD?
Hmmm...


   
SvaraCitera

stereo total:
Danmarks låt är pisstrist. 

håller med!


   
SvaraCitera

Xisco:

Ja, jag märker hur mycket som är övergivet efter att SD'are visar sina rätta sidor med kvinnohat, invandrarhat osv.
Oh wait, kanske bara är några få rötägg som inte kan dra ner resten av SD?
Hmmm...

Att vilja skära ner på invandringen är inte detsamma som att hata invandrare. Och på vilket sätt menar du att SD skulle hata kvinnor?


   
SvaraCitera

Nederländerna och Dammark hejar jag på! 🙂


   
SvaraCitera