Aviseringar
Rensa alla

ev. Skol projekt


Ämnesstartare

Tjena, min första tråd [bigcheers]
haha, näe men nu seriöst:
Tänkte att i skolan, skulle man kunna ta upp ämnet om att man kan ha biologi och sen typ nått natur grejsi-mojs så man kan få ta och få en hem uppgift att testa att plantera något.
Tänkte nu i detta fall att jag kunde ta och odla upp indudtri hampa, i den mening att den är laglig för energi saker, typ bränsle o sånt, har läst mycket på FB om det, och så om päronen skulle komma på en, så säger man att det är ett skol projekt, och skylla på dom om allt skulle gå åt pipsvängen [badgrin] ved tycker ni? skulle det gå vägen, och OM det skulle gå igenom så har jag en annan fråga [smile] skulle man kunna odla en liten rackare i en liten bunke så den delar plats med ett fikus träd?


   
Citera

När polisen kommer säger man att det är ett skolprojekt, så gjorde några i min skola efter dom skapat riksalarm och muddrade poliser med kpistar kom fram och fråga vad dom gjorde.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aroon:

När polisen kommer säger man att det är ett skolprojekt, så gjorde några i min skola efter dom skapat riksalarm och muddrade poliser med kpistar kom fram och fråga vad dom gjorde.[bigsmile]

haha [bigcheers] då är jag inte ensam med ett sånt projekt [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Att du har ACAB i din singatur bevisar din bristande intelligens.

[no-no] nä nä nä, ingen bristande intelligens här inte , har den bara för att framföra min åsikt, fritt land typ, ok, det blir ju bara sämre o sämre med det ang. fra och hela den skiten. men nu till tråden! vad tycker ni? skulle det funka, framför åsikter![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska kolla upp i morrn om det är ok med ide', ni får invänta läges rapport nu tills dess


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gojo:

Tänkte nu i detta fall att jag kunde ta och odla upp indudtri hampa, i den mening att den är laglig för energi saker, typ bränsle o sånt

Jag är rätt säker på att det krävs tillstånd för det.

Gojo:

fritt land typ

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag är rätt säker på att det krävs tillstånd för det.

happ, då sket det väll sig nudå [tired] men men, nån mod som kan låsa? typ bara onödig tråd nu [sad]


   
SvaraCitera

varför inte opium vallmo? helt lagligt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gojo:

och så om päronen skulle komma på en, så säger man att det är ett skol projekt, och skylla på dom om allt skulle gå åt pipsvängen [badgrin]

Kommer dom på dig så är det bara att du vissa den här filmen:
The Union: The Business Behind Getting High

Och ja, ser den själv så får du lära dig mer. Och jag rekommenderar den här filmen också till alla imbecill som tror att marijuana är farligt!


   
SvaraCitera

Cthulhu_Fhtagn:

imbecill

imbeciller måste d väl bli(även om d låter snett) imbecills kan man ju inte säga och flera imbecill låter bara fel..

fett ot men sjukt bra ord svenskan måste adoptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

varför inte opium vallmo? helt lagligt också.

var kan man skaffa?[confused]

Cthulhu_Fhtagn:

Kommer dom på dig så är det bara att du vissa den här filmen:
The Union: The Business Behind Getting High

såg den nyss, väldigt intressant [y]


   
SvaraCitera

Gojo:

var kan man skaffa?[confused]

Närmsta blomster affär/ fröbutiker på nätet, men inget snittande;) då blire illegal!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raoulduke:

Närmsta blomster affär/ fröbutiker på nätet, men inget snittande;) då blire illegal!

hehe okej [bigsmile]
men är i skolan nu så jag ska försöka kolla upp det om vi kan ha biologi,är en ganska slapp skola så det ska nog gå [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no lärarn va hemma pga. dotter va sjuk, skulle haft kemi och biologi annars. ja, vad mer att säga? får hoppas den blir frisk tills nästa lektion[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera